I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 23 oktober 2012 18:47

Blev ännu en sen kväll igår och jag somnade nog inte förrän halv ett. Sov sådär också och vaknade några gånger. Jobbigt. Ikväll får jag nog lägga mig tidigt! Har varit ganska trött idag

I morse efter frukosten var det dags för städning som vanligt och sen var jag ut en liten kort sväng med en annan för att hämta lite luft. Har varit lite kyligt idag.

Hade samtal sen och det kändes ganska hemskt. Planerar en utskrivning en vecka nästa eller nästnästa vecka, men jag vet inte om jag är redo... Är lite förvirrad. Brast lite för mig under samtalet. Har typ tills imorrn att bestämma mig...

Till lunch blev det kycklingpaj. Den är såå god, och definitivt en av mina favoriter!

Efter lunch händer absolut ingenting. Hade såå tråkigt!! 

Till mellis blev det glasspinne. Blev någon med vaniljglass inuti och mörk choklad utanpå. Helt okej.

Sen gick jag ut på en härlig promenad. Skulle göra middagen sen och det blev lite stressigt och kaotiskt ett tag och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men allting löste sig och det blev riktigt gott (inte för att skryta, hehe ;)). Gjorde lax med typ dillsås och potatis.

Har lite ångest just nu och jag vet inte riktigt vad... Vet inte vad jag vill...

Ikväll blir det att se sista avsnittet av Svenska Hollywood fruar!! Måste ses!


   


/E med två i


Av Eveliina med två i - 23 oktober 2012 10:00

Jag använder en mindre och inte lika klumpig variant av systemkamera, Olympus PEN e-pl1. Det är väl ingen "riktig" systemkamera och inte lls så avancerad och inte lika bra, men den är lätt att använda och duger för mig. Kan ju ta bra bilder liksom.



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards