I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 16 oktober 2012 19:01

Det förrförra inlägget skrevs av en jättefin vän här. :) Här är en länk till hennes blogg, klicka här.

Idag har inte hänt mycket alls, varit en ganska seg och långtråkig dag. Har varit ute och gått lite och haft en kort matprat. Har varit ett rätt trist väder idag, fast inte så jättekallt ändå. Men grått och blåsigt i alla fall. Fy, vilket tråkigt inlägg! Har seriöst inte hänt nånting idag! Är på sådär humör nu också...

Har faktiskt tagit tag i mitt teckande idag. Äntligen! Har lyckats klottra ner tre stycken teckningar. ;) *Stolt* Är lite kluddiga men... 

 

         


/E med två i

Av Eveliina med två i - 16 oktober 2012 10:00

        


Har tre syskon, två storebröder och en lillasyster. Har typ bara den här bilden då vi alla är samlade för en gångs skull + att min mormor och morfar fick vara med, haha. ;) Relationen mellan oss kunde kanske vara bättre, men vi älskar varandra ändå, även om man nästan blivit galen på dom! Men det är ju det syskon är till för. ;)

Bilden är tagen i våras.


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards