I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 11 oktober 2012 18:41

Idag har det varit full rulle hela dagen! Vaknade och hade lite problem över att välja kläder i morse. Usch, det är hemskt nu för tiden! Hatar hur kläderna sitter så tight...

Gick ner, åt frukost och gjorde lite smågrejer fram till 10 då det var dags att göra min första lunch! Fick också sopp- och efterrättlunchen. Gjorde pastasoppa och kladdkaka med grädde ofc!! ;) Haha, vem är förvånad? Men det blev gott! :)

Sen var det gruppen klockan ett och vi fick lyssna på ett typ föredrag om självkänsla. Det var ganska bra. 

Efter fikat så var det dags för samtal och det blev mycket längre än vad jag trodde och det var rätt bra ändå, men lite jobbigt ibland. Fick en uppift jag ska göra till imorrn.

Direkt efter det drog man ut med några på promenad. GUD, vilket härligt väder det har varit idag! Var t.o.m tvungen att ta av mig min höstjacka till slut. Såå underbart skönt ute!

När man varit ute var det dags för middag. Fick lite ont i magen efter middagen, men det har gått över nu som tur är. Vi satt och snackade en stund efter middagen och sen drog jag och några till över till k2 och hälsade på lite och snackade en stund där. Det var trevligt! :)

Till slut var man tvungen att gå över till sig igen och käkade snabbt upp min frukt och nu sitter jag här. ;) Har en liten Att-göra-lista för ikväll. Haha, som sagt, fullt upp heeeeela dagen!


         


/E med två i

Av Eveliina med två i - 11 oktober 2012 10:30

Oj, det här var lite svårare. Jag oroar mig jämnt för allt möjligt hela tiden. Det jag oroar mig för mest just nu är framtiden. Vad kommer att hända? Hur kommer mitt liv bli? Kommer jag någonsin bli frisk och må bra? Hur blir det med skolan? Studenten? 

Ja, det finns hur många frågor som helst om framtiden och som oroar mig, men man får försöka att inte oroa sig eller tänka på mycket på det, för då blir det inte bra. Jag har faktiskt börjat ta saker som de kommer, och det som händer händer typ och allt som händer har säkert en mening, även om jag inte ser den just då. Jag hoppas helt enkelt att allt det där löser sig, det brukar det faktiskt göra på nåt konstigt vänster.


Så mina vänner: Don't worry - Be happy! :)

 

Tumblr_m68q8qr9xb1rzzfq1o1_400_large Tumblr_mai48sc7t21r04xe5o1_500_large 

Tumblr_mbcs78mm381rdo0fvo1_500_large



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards