I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 27 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 27 oktober 2012 18:58

Har inte hänt så mycket idag. Vaknade riktigt trött imorse igen, har väl sömn att ta igen antar jag. Efter frukost så packade jag lite och grejade inför utskrivningen. Kan inte fatta att jag åker imorrn och ska vara borta i drygt en vecka... Är nervös och orolig. Känns lite jobbigt just nu. Har gjort klart matplaneringen nu och beställt tågbiljetter hem nu i alla fall. Måste bara städa rummet och så och sen ställa ner grejer jag inte ska ha med mig i källaren.

Varit ute och gått och det har varit ganska kyligt idag men ändå friskt ute och solen har t.o.m tittat fram. Det märks att det är sent i oktober nu. Usch, vill inte att det ska bli kallare och komma massa snö!

Annars har jag inte gjort så mycket mer. Kollade just klart på Paranormal activity 3. Nu har jag och en till kollat igenom alla de filmerna sen i måndags. Tycker de är jättebra men skulle dö om jag var med om nåt sånt... Är livrädd för spöken! :s

Får se vad som händer ikväll. Ha det gött så länge! 


                   


/E med två i


Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards