I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 28 oktober 2012 18:53

Nu har jag kommit hem, utskriven för en vecka den här gången. Har blandade känslor just nu. Är både nervös, orolig, ledsen, glad, förväntansfull och trött. Imorse gjorde jag frukosten och det gick bra. Städade sen rummet och gjorde i ordning det sista innan hemfärden. När jag skulle ta bussen ner till stationen, så   insåg jag efter en kvarts väntan att den bussen jag skulle ta inte gick på söndagar. Fick ta mitt pick och pack (menas med två mindre väskor och en megastor och supertung rullväska att dra på) och fick stressa ner till stationen och hade lite smått panik eftersom jag inte köpt biljetterna än. Den sista biten stannade t.o.m en snäll gammal gubbe och erbjöd skjuts! Tackade gensat ja, även om man var lite på sin vakt att sätta sig i en främslings bil bara så där. Men han var jättetrevlig (även om han var lite frågvis) och körde mig till stationen. Räddade min dag där lite grann och fick genast mycket mer tid på mig! Tackade den vänsliga mannen så jättemycket innan jag gick in och köpte mina biljetter och for sen iväg.

När jag sitter på tåget märker jag att jag glömt mina hörlurar. Ville bara dö just då... -.-' Typ tre timmars resa UTAN musik! Inte okej...!

Men kom hem till slut och träffade familjen igen. Ikväll ska man se på Solsidan och sen ladda inför en vecka hemma... Får hoppas att det går okej i alla fall.


         



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards