I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 23 oktober 2012

What do I want?

Av Eveliina med två i - 23 oktober 2012 18:47

Blev ännu en sen kväll igår och jag somnade nog inte förrän halv ett. Sov sådär också och vaknade några gånger. Jobbigt. Ikväll får jag nog lägga mig tidigt! Har varit ganska trött idag

I morse efter frukosten var det dags för städning som vanligt och sen var jag ut en liten kort sväng med en annan för att hämta lite luft. Har varit lite kyligt idag.

Hade samtal sen och det kändes ganska hemskt. Planerar en utskrivning en vecka nästa eller nästnästa vecka, men jag vet inte om jag är redo... Är lite förvirrad. Brast lite för mig under samtalet. Har typ tills imorrn att bestämma mig...

Till lunch blev det kycklingpaj. Den är såå god, och definitivt en av mina favoriter!

Efter lunch händer absolut ingenting. Hade såå tråkigt!! 

Till mellis blev det glasspinne. Blev någon med vaniljglass inuti och mörk choklad utanpå. Helt okej.

Sen gick jag ut på en härlig promenad. Skulle göra middagen sen och det blev lite stressigt och kaotiskt ett tag och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Men allting löste sig och det blev riktigt gott (inte för att skryta, hehe ;)). Gjorde lax med typ dillsås och potatis.

Har lite ångest just nu och jag vet inte riktigt vad... Vet inte vad jag vill...

Ikväll blir det att se sista avsnittet av Svenska Hollywood fruar!! Måste ses!


   


/E med två i


 
 
Ingen bild

Heyhey

23 oktober 2012 19:14

Innebär en utskrivning att du får komma hem som vanligt igen?? :) Skulle vara kul att se ditt liv hemifrån liksom, hehe

Eveliina med två i

23 oktober 2012 22:27

Nja, ungefär, fast bara en vecka just nu i så fall. Okej, hur vill du se det då? Har du några önskemål på hur jag ska blogga då eller att jag ska blogga som jag gör bara att jag skriver hur mina dagar ser ut hemma? Är öppen för förslag! :D

 
Ingen bild

:*

23 oktober 2012 19:16

hej! hur blir det när du får komma hem liksom? kommer du börja skolan och göravad du vill på fritiden och så? :))

Eveliina med två i

23 oktober 2012 22:28

Jag ska typ återgå till min vanliga vardag om man säger så då. Kommer få börja skolan efter hand och så. Ja, jag antar det :) kanske inte träna och så dock... x)

 
Julia

Julia

24 oktober 2012 00:01

Får du inte träna trots att du har normalvikt? Är det capio som bestämmer det?

http://juliajensen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards