I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 17 oktober 2012 18:58

Hur är läget, amigos! Här är det sådär... Känner mig depp och har en hel del jobbiga tankar och känslor. Mår dåligt mer eller mindre hela tiden, tankarna känns starkare nu än vad de har gjort hittills... Men går väl över snart säkert. Får försöka fortsätta le och putta undan de tankarna, fast jag känner för gråta och skrika just nu...

Har väl hänt lite mer än vad det gjorde igår. Hade inte så mycket att göra i morse innan mindfullness och sen lunch. Efter lunch hade jag samtal. Gick väl helt okej. Planerade lite inför helgen, då jag ska hem. Alla i Villan är tillfälligt borta på söndagmiddag när jag kommer, så min behandlare hade två förslag: 1) Jag äter själv i Villan och tränar på det eller 2) jag äter inne på k1. Funderar på det sista...

Sen hade jag sjukgymnastik och efter det mellis. Till mellanmål blev det fruktsallad och glass. Gick okej. Var ute och gick med en till efter det.

Några andra här tvingade på mig nagellack innan middagen! xD Trots protester så lyckades de måla min naglar. ;) Usch, gillar verkligen inte nagellack, det är inte min stil! xD Har inte haft det på år och trodde inte jag skulle ha det nånsin igen... ;) Fast har redan skrapat bort en del, ops haha! (a)

Kom sen upp en massa jobbiga känslor till ytan vid middagen. Jag gick till en toalett och försökte samla ihop mig. Gick ut och satte mig och åt upp allt.

Usch, alla dessa tankar och känslor! Så sjukt jobbiga! Tvivlar så på allt, vet inte vad jag vill... Åååh, orkar inteeeejahabdhjgjdshahflejhl... Allt känns lite som en mardröm just nu, är bara fel alltihop...


Tortyr-manikyr! ;)

       


Me today:

 


 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 17 oktober 2012 10:00

Det jag absolut inte kan lämna hemmet utan är min kära mobil. Den måste jag alltid ha med mig, annars får jag panik och man känner mig helt handikappad och naken, för hela ens liv finns ju i den där lilla och platta datorn, om det bara så är klockan! Helt sjukt vad man blivit beroende av den. x) 


   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards