I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 10 oktober 2012 20:58

Nu har jag äntligen kommit tillbaka till Capio och har precis kommit in i mitt rum. Resan gick bra, men var väldigt lång och är helt slut nu.

Tandläkaren sket sig totalt idag. Kom precis lagom för min tid och tänkte anmäla mig i receptionen. Men då säger hon som sitter där att jag är på fel mottagning och att jag skulle ha gått till nån tandreglering nån helt annanstan...! Ville bara sätta mig ner att gråta. Usch, vad klantig jag är! Hela meningen med hemresan försvann ju! Tänkte innan att "Åh, vad skönt det kommer vara att få det överstökat. Det är nu det gäller om jag får tandställning eller inte". Hepp, så blev det visst inte. Fick i alla fall en ny tid den 19/11. SUCK!!! Klant jag är! Tog helt enkelt förgivet att det skulle vara på samma ställe som vanligt... Sånt här händer bara mig typ!


Jaja, lyckades till slut smälta det här. Drog sen ner på stan och träffade Cornelia en liten stund och sen Elin. Så kul att se dem båda! :) Gjorde min dag lite ljusare i alla fall.

Tänkte köpa ett par nya svarta Converse på ett ställe där jag har ett tillgodokvitto. Synd bara att just min storlek inte fanns och de skulle få in nya i vår... Inte min dag idag känner jag. -.-'

Sen drog jag hem, stressade i mig maten (tacos), packade ihop det sista och for sen iväg till stationen och begav mig tillbaka till Varberg. 

Nu ska jag duscha och lite så och sen krypa ner i säng. Längtar. Gonatt allihopa! ;) Och tusen TACK för alla superfina kommentarer jag får! Blir så rörd utav dem och att ni är så otroligt fina! :') TacktackTACK!!!  


Glad chey efter tandläkaren...

     


/E med två i

Av Eveliina med två i - 10 oktober 2012 13:25

Fick en kommentar:

Hej! 
Jag läser din blogg dagligen och blir glad varje gång jag kikar in. Även om du inte alltid mår på topp så ger du inte upp. Du möter ångesten och dina rädslorgång på gång och jag lovar dig att det blir lättare ju fler gånger du gör det! 
Du är stor inspiration även för mig. Du kämpar. Kämpar. Kämpar!
Du får behandling, och du tar emot den. Inte jobbar emot den utan verkligent tar vara på hjälpen!!


Du ska vara riktigt stolt över dig själv! Höj huvudet, sträck på ryggen och känn dig stolt! För de är du värd.


Kram 
C


Svar: TACK så jättemycket för den här otroligt fina kommentaren! Värmde verkligen! :) Blir så glad av alla fina kommentarer och peppningar jag får! Tack för att ni finns och är så underbara! Massa kramar på er!   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards