I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 20 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 20 oktober 2012 20:33

Har haft en ganska bra dag idag. :) Hade det sjukt långtråkigt imorse dock fram till lunchen och det hände typ ingenting. Sen åkte jag och mamma ut och övningskörde lite. Körde sen till rese för att träffa en kompis, och vi mötte upp två till och var en stund. ^^ Drog hem lite för att fika och fira mig med familjen. Regnade ganska mycket så kom hem som en dränkt katt. Åt en halv dammsugare och en halv arraksboll (Dom var ganska stora!). Såå längesen jag åt det och det var gott. ;) Men tankarna finns ändå där att jag ätit för mycket... Fick en del fina presenter av min familj. :D Jag fick massa pengar, presentkort, en reseväska, ett paraply, örhängen, två virkböcker och en trisslott, som jag inte vann på. Jaja. Men är glad för alla presenter jag fick, även om jag inte fick allt jag önskade mig precis... ;)

Vi beställde sen hem en massa mat. Jag ville testa sushi för andra gången i mitt liv. Första gången jag testade det var jag mycket mindre och tyckte inte alls om det (var väääääldigt kräsen när jag var liten) så var lite tveksam, men den här gången tyckte jag verkligen om det! Det var jättegott! :D Ska jag definitivt äta fler gånger! Åt sushibitar med kyckling, räkor och lax (fast laxen smakade absolut ingenting!).

Sen körde jag ner till några kompisar och kollade film och hade det jättetrevligt och mysigt! Kommer inte ihåg vad filmen hette, men den var riktigt bra och rolig, även om det inte var en komedi direkt utan en riktigt actionfilm. ;)

Gick sen hem och har ätit kvällsmat nu. Nu ska jag inte göra så mycket utan bara ta det lugnt. Imorrn ska man kanske träffa en kompis innan man åker tillbaka.

Hoppas ni haft en lika mysig lördag som jag!

 


           


/E med två i 

Av Eveliina med två i - 20 oktober 2012 11:00

     



Hahahahahaha, kollade i arktivet och hittade den här bilden! La ut en massa såna här bilder i ett inlägg i typ mars. Jag och en kompis hade samhällslektion men vi satt och gjorde viktigare saker...! ;) Inte världens vackraste bild direkt och jag vet inte om ni ser att jag skrattar men... Gud, vad jag skrattade då i alla fall! Dog nästan lite och det är fortfarande roligt när jag tänker tillbaka på det... ;)


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards