I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 21 oktober 2012 21:02

Fråga: Har du några syskon? Har du bra relation med din familj? Har du någon husdjur?
Och grattis i förskott!!! Ha en jätte bra dag!!!


Svar: Ja, skrev om mina syskon i ett tidigare inlägg här. Jag har ganska bra relation med min familj, men den kunde varit bättre om man säger så. Vi har lite svårt att visa känslor och säga vad vi tycker om varandra, men vi vet att vi liksom har och älskar varandra ändå. Mina föräldrar har varit ett viktigt stöd i min kamp och det var mamma som tog tag i saken först av alla när hon såg att det gick åt helvete. Och pappa var den som var hemma med mig efter jag skrivits ut från avdelningen innan jag började skolan igen. Min familj bryr sig om mig jättemycket och vill att jag ska bli frisk så snart som möjligt och jag bryr mig om dom med! Fast ibland har det varit så att jag inte har sett min bröder på typ en vecka eller så... Vi är nog ganska självständiga, men vi har ganska bra relation ändå.

Ja, jag har en hamster och en undurlat hemma. ;) 


Min hamster Tussen!

 


Igår kväll hörde Cornelia av sig och kom hem till mig mitt i natten typ och sov över hos mig. Det var mysigt och så kul att träffa henne också! ^^ 

Vaknade, åt frukost, duschade och så och vid tio gav vi oss av till stan för att jag skulle träffa Anna. Sa hej då till Cornelia och så gick jag och Anna typ bara runt på stan (som var stängd, haha) och snackade. Jätteroligt att se henne med för det var sjukt längesen! :D

Sen var jag tvungen att dra hem och käka. Det blev tacos, mums! Maten i helgen har väl gått lite sådär, men ändå gaaaanska okej tycker jag. Packade i ordning lite och så sen och till slut var det dags att bege sig till stationen för att ta tåget tillbaka till Varberg. Har varit en rätt bra helg med underbara vänner och trevligt firande med min fina familj som för en gångs skull var samlad! :)

Tåget var lite försenat men det gick bra ändå och hann till bussen sen och så. Åt som sagt inne på k1 sen och det var roligt att se alla här igen! Känns som om man pendlar mellan två olika liv och det är lika jobbigt att lämna båda.

Kom sen upp på mitt rum och fick en superfin överraskning! Då hade två tjejer här blåst upp en massa fina ballonger och lagt överallt i mitt rum, och en av dom hade skrivit jättefina texter och gett mig en present som jag ska öppna imorrn. ^^ Blev såå glad!! Tack tjejer för att ni finns! You are amazing!  

Sen har jag inte hunnit blogga förrän nu så det blev ett lite sent inlägg. Fastnade framför TV:n efter kvällsmaten. Är sjukt trött och ska bara krypa i säng nu. Ska bli så gött att få sova känner jag just nu!

Tomorrow is a big day! ;) Och såå underbart kul att börja min födelsedag med vikt... Hurra! x) Ska nog inte titta på vågen, vill inte förstöra dagen redan på morgonen...

Och just det! Kanske, kanske ska på bio i Göteborg imorrn så får se när/om jag bloggar!

Godnatt allihopa!  

 

   


/E med två i

Av Eveliina med två i - 21 oktober 2012 13:00

Vill länka till en blogg där en jättefin tjej skriver om sin kamp mot anorexi. Hon kämpar på även om det är tufft och jag har läst den ett tag nu! Kika gärna in på den är ni snälla!


Klicka här!


/E med två i

Av Eveliina med två i - 21 oktober 2012 10:00


 


Bilden är tagen i oktober 2011. Jag och några kompisar till hade en gemensam födelsedagsfest, då vi firade allihop samtidigt, eftersom vi alla fyller år typ då. Här höll en på att klippa lugg på mig på balkongen (haha) och en annan tog kort på resultatet. ;) Det var kul. ^^


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards