I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 24 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 24 oktober 2012 17:51

Har varit mycket känslor det senaste dygnet. Ringde mamma igår kväll och berättade om saker som har hänt och allting bara forsade ur mig, ord som tårar. Kommer inte ihåg senaste gången jag grät så mycket. Kändes ändå skönt på nåt vis att släppa fram det.

Gjorde frukosten idag och det gick riktigt bra. Tummen upp på det!   

Hade samtal sen och pratade om en del jobbiga grejer och fattade ett ganska stort beslut.

Det är även bestämt nu att jag ska skrivas ut för en vecka, åker på söndag. Känns så plötsligt men samtidigt vet jag ju att det är nästa steg i behandlingen, men det är så svårt att ta det... Vet inte om jag litar på mig själv, om jag kan stå på mina egna ben just nu... Men har väl inget annat val än att i alla fall prova och se hur det går. Går det inte så går det väl inte. Vem vet, det kanske går superbra hemma?

Men det känns lite som om jag mår sämre just nu än i somras. Visst var det jobbigt och kämpigt då, men inte så jättemycket med alla tankarna... De har blivit starkare känns det som och det gör så ont. Klarar inte av att se min kropp just nu...

Var ute och gick en sväng efter lunchen och så och sen har jag chillat och varit med de andra tjejerna. Vi hade det riktigt roligt vid middagen. Skrattade så jag fick ont i magen! Såå längesen jag skrattade så! Behövdes kände jag i all denna drama.

Ikväll blir korv med bröd... Det är också JAG som ska göra den! Kuuuuul...!


     


/E med två i

Av Eveliina med två i - 24 oktober 2012 10:30

Hmm, den här var lite svår. Vill nog till en plats där jag är fri. Fri från bekymmer, tvång, ångest, problem... En plats där jag trivs och njuter av livet som man ska med kompisar och familj. Undrar om den här platsen finns. En plats där jag är lycklig med mig själv. Jag hoppas verkligen den finns nånstans i min framtid att jag hittar dit en dag.


Tumblr_ma5flrch1l1re152no1_400_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards