I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 31 oktober 2012 20:38

Höll ju på att glömma - Det är ju Halloween idag!! Ska inte fira det förrän i helgen som sagt ;) Är det någon som ska klä ut sig och halloweena lite?


 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 31 oktober 2012 19:36

Imorse gjorde jag som vanligt ingenting. Efter lucnh då väckte jag min lillasyster och vi drog till en körskola och kollade lite där. Sen gick åkte hon hem, men jag gick vidare lite på stan. Kollade halloweendräkter och försökte hitta någon bra som jag kan ha på lördag. Alla dräkter är ju så dyra och man ska ju liksom ha det bara en gång typ... Är det någon som har nån idé på vad man kan vara på halloween, typ sminkning och kläder och sånt???

Gick vidare sen till lite klädbutiker. Var inne på HM och provade en stickad tröja och en klänning. Det blev väldigt jobbigt till slut och jag fick kämpa för att inte bryta ihop i provrummet. Så sjukt jobbigt att prova kläder nu för tiden och se min kropp i spegeln. Allt jag ser är fett och är så äcklad. Varför kan jag inte vara nöjd med mig själv?? Varför ska det vara så svårt att acceptera sin egna kropp?? Är inte nöjd med en enda millimeter på kroppen typ... Så jävla jobbigt!

Köpte inget även om jag var sugen. Men måste spara pengar tyvärrrrr...

Drog sen och handlade lite inför middagen. Gjorde spenatsoppa då. Blev inte så jättelyckad tyvärr... xD Men åt den i alla fall.

Louise kom hem till mig och vi snackade typ mest och greja lite framför datorn och så. Roligt att vara och träffa henne med! :)

Nu har hon åkt hem och jag ska käka lite kvällis.


   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards