I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Resultat!

Av Eveliina med två i - 26 oktober 2012 17:46

Har varit en okej dag idag med. Hade glömt av sjukgymnastiken imorse, så fick springa i stormen till den och min mössa blåste nästan bort. Vädret har arit helt knäppt idag. Ena stunden skiner solen, nästa hagel eller regn, och så massa massa orkanvindar på det och kyla. Hu!

Vaknade idag typ lika trött som jag var när jag lade mig igår så var helt borta under sjukgymnastiken idag och hade lust att bara lägga mig ner och sova. Hade inte varit så dumt.

Efter lunch hade jag "samtal", eller aa, vi kollade bara på resultaten från Stepwisen igår. Vi jämförde med resultaten från det jag gjorde när jag kom hit, och gud, vilken skillnad det var! Trodde verkligen inte det skulle vara såå stor skillnad! Det hade blivit mycket bättre. Visste inte att jag hade mått så dåligt när jag kom hit... Kände att det var bra att se skillnaderna så ser man att man har gjort framsteg, även om de kanske inte märks så tydligt!

Till mellanmål idag blev det äppelkaka. Liiite trist att äta det två dagar i rad... Men den var helt okej.

Var ute och gick en sväng sen och sen fick jag hoppa in och göra middagen. Gjorde kyckling- och bulgursallad med vitlökssås. Riktigt god! ;)

Nu ikväll ska jag kanske se på film och sen blir det nybakta scones framför X-factor. Myyyys!

Känns lite konstigt att var här i helgen. Har typ varit hemma alla helger utom en här. Fast har fortfarande orokänslor och är ganska nervös inför utskrivningen på söndag. Åker efter lunch så och måste hinna städa och packa ihop allt, osv... Det löser sig väl I guess.

Have a nice weekend!!

 


     


/E med två i

 
 
Patricia

Patricia

26 oktober 2012 19:07

Då får du jobba på att äta mer hemma. Men jag vet verkligen att du fixar det. Våga tro på dig själv också<3

http://patriciac.blogg.se

 
fanny

fanny

26 oktober 2012 19:45

Vad kul att det var så stor skillnad från då till nu. Jag har aldrig gjort spepwise, men skulle tro att det skulle bli rätt så stor skillnad på mig med! Det är härligt!!

Svar: Bota? hm, det vet jag inte. Skulle tro att det alltid finns kvar, men försvinner lite av mediciner och terapi. Men som sgt, vet inte om jag har det. Vet inte ens om jag orkar kolla upp det. Känns tungt med ännu en diagnos. Har du någon mer diagnos förutom anorexia? Eller har du inte anorexia diganosen längre, då du är på väg att bli frisk? Starkt jobbat!!
Ha en trevlig fredag kväll!
Kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Ingen bild

:)

26 oktober 2012 19:46

Du mår bättre för att du har en normal vikt! För att du har energi, för att du orkar. Allt blir bättre! Tänk bara att du nu har ork till att träna, plugga och leva som tonåringar ska!

Eveliina med två i

27 oktober 2012 19:28

Ja, antar det, men att man inte märkt någon störra skillnad... men nu fick man ju svart på vitt att det är ju ett faktum!

 
Em

Em

26 oktober 2012 20:26

vad innebär det att du blir utskriven? är det permanent eller ska du tillbaka då och då? kram

http://addictedtorunning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards