I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2012

Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar

Av Eveliina med två i - 4 oktober 2012 10:45

Att ha mål, drömmar och önskningar är en väldigt viktig del i livet enligt mig. Det är saker man kan se fram emot, som motiverar och som går i uppfyllelse, som gör livet värt att leva och får en att kämpa lite extra när det är tufft och man har något att hålla fast i då. Utan något av det skulle livet vara så mycket jobbigare och inte lika meningsfullt. 


Mina mål/drömmar/önskningar är:

  • Bli frisk och leva ett normalt liv. Kunna leva det som JAG vill.
  • Börja skolan och ta studenten i vår med min underbara klass.
  • Träffa kompisar och även få nya vänner.
  • Ut och resa! Vill gärna ut och studera i t.ex Japan eller USA efter jag gått klart gymnastiet och fått lite mer ordning på mitt liv, eller bara göra en massa resor med familj eller vänner och uppleva saker.
  • Hitta kärleken och bilda familj (ganska långt fram i tiden).
  • Kunna må bra och trivas med mig själv.

De här är de viktigaste målen/drömmarna/önskningarna jag har och jag försöker fokusera på de här när det är som tuffast! 


529184_413551518691796_2083752196_n_large


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

4 oktober 2012 11:53

Det är bra att du har mål, gör allting lite lättare när man vet vad man vill :)

http://Mallanolsson.bloggplatsen.se

 
evelina

evelina

4 oktober 2012 13:10

Hur gammal är du? :)

http://svindlandefrihet.blogg.se

 
Ingen bild

Kajsa

4 oktober 2012 14:25

Jag tycker att det låter hur bra som hälst! Du ska veta att du är jättevacker och jag tycker du är så jävla duktig!
Styrkekramar till dig! <3

Eveliina med två i

4 oktober 2012 19:20

Tacktacktack så hemskt mycket! Du gör verkligen min dag, vad glad jag blir! :D Massa massa kramar tillbaka!

 
fanny

fanny

5 oktober 2012 21:49

Fina drömmar och mål!:) <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards