I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Eveliina med två i - 25 december 2012 21:26

Nu är snart även juldagen till ända och jag har inte gjort mycket alls idag, utan myst hemma mest. :)

Efter frukosten gjorde jag inget speciellt, men efter lunch installerade jag och mamma vår nya TV! Så nu har även vi en platt-TV att sitta och glo på. ^^ Var ute och gick en sväng och sen har jag mest suttit framför TV:n i soffan och läst i Zebraflickan/tittat på film eller TV/spelat ps3.

Mår lite sådär just nu och det blev tjafs vid kvällsmaten igen. Orkar verkligen inte med allt sånt här igen! Vill inte tjafsa, hatar verkligen när vi gör det! Vill bara kunna fly bort från allt, men vet att det inte går, jag kommer inte undan och det kommer ju bara ikapp förr eller senare ändå. När ska mitt liv någonsin bli normalt?

Måste ändra på mina tankar, annars kommer jag aldrig bli frisk, men hur gör man det? Och hur vet man att det fungerar? :( Så vilsen och rädd...

Ofta önskar jag att jag inte finns. Vill inte finnas för allting gör så ont. Vill bara få ett slut på allting för ser ingen mening med nåt eller når slut på allt elände. Skulle vara ganska skönt...


Tumblr_mf30tcp7981qfqrnvo1_500_large


/E med två i


Av Eveliina med två i - 25 december 2012 11:51

Hej fina ni! :) Hoppas ni hade en underbar julafton! Hade en riktigt bra dag igår och är väldigt nöjd med den! Dagen började med frukost och sen göra sig i ordning för att åka till mormor och morfar. Innan vi åkte var vi tvungna att åka till affären för att handla paket till julklappsleken. Ute i god tid, haha! ;)

Sen kom vi äntligen iväg. När vi kom fram möttes vi av mormor och morfar i hallen och kramades och sen kom min moster också. Såå roligt att få fira jul med dom igen! ^^ Där gick en önskan i uppfyllelse i alla fall!

Vi började med att äta julbuffé. Sov väldigt dåligt natten innan och låg och oroade mig för all julmat och sånt där... Men tog det jag ville och jag tyckte det blev en okej portion.

Sen tittade vi på Kalle Anka, och det är så löjligt att de klippt bort scener från det. Helt obegripligt! Satt och fikade samtidigt och myste och jag vågade utmana mig själv och åt en av mormors biskvier! Har alltid älskat dem och var bara tvungen att ta en då! Varför inte liksom? Jag tycker ju om dom!

Sen var jag ute och gick en sväng, mådde lite sådär, och när jag kom tillbaka var det dags för julklappsleken! Fick en adventsljusstake, julprydnader och nyårstutor. ;)

Sen samlades vi alla och delade ut julklapparna! Fick en massa fint och är rikigt nöjd! ^^ Tack så jättemycket för alla fina paket! Fick bl.a massa pengar, presentkort, ps3-spel, hudvårdprodukter, m.m

Utmanade mig igen sen och åt en chokladpralin! Lite stolt över mig faktiskt! Tog den jag vet att jag alltid tyckt om i chokladasken och det gick bra.

Mot kvällen blev det kanske en aning jobbigt vid kvällsmaten. Fick lite smått panik om man säger så och gick kanske inte så jättebra och mina föräldrar var väl inte jätteglada på mig. Varför kan jag inte bara vara normal?

Sen åkte vi hem och det blev en sen kväll/natt. Hade inte sovit nåt vidare på två nätter så sov som en stock i natt. Såå skönt!

Gjorde mig julfin:


Julaftonens outfit:

     


Dukat för julbord!

         


Utmaningsfika framför Kalle Anka!

   


Julklappsleken!

               


Utmaning nr.2

       


Julklappsutdelning!

      


Mina fina julklappar! :D

 


Fick en toarulle, ehehehe... Ne, men det låg pengar i den, yeey!

   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards