I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Eveliina med två i - 14 december 2012 22:25

Det blev ett rätt sent inlägg sorry! x) Men har varit på go hela dagen, om man säger så.

Vaknade i morse och hade sovit hela natten, skönt! Fast det var hemskt att gå upp... Men kände att jag mådde mycket bättre och vågade visa mig bland folk nu i alla fall! Fick äta med de andra med en gång, och orkade hela frukosten, men blev rätt illamående på slutet och magen började krångla igen...

Tog en dusch och har sen packat och städat på rummet hela dagen. Hade samtal med min behandlare och fick beröm för att jag pratade "för en gångs skull". Haha! Kändes bra att kunna prata med henne men det blev ganska jobbigt... Pratade om att man måste våga gå emot anorexin, om man vill nå friheten... Visste jag ju redan men då slog det mig vad det innebar för mig liksom. Svårt att förklara.

Har gett några fina människor som jag tycker väldigt mycket om sina julklappar och det var definitivt mödan att stressa runt och leta efter dom och göra alla julkort, för leendet i deras ansiktet gjorde allt det värt det! Känns bra då! ^^ Älskar er!  

Vid lunchen höll jag på att dö lite igen... Fick tvinga i mig maten igen och mådde bara såå illa och magen blev hel konstig efter det. Mysigt...

Bestämde mig för att åka hem idag så packade ihop det sista och så, sa hej då på tre veckor till alla fina människor och drog mig sen till bussen. Saknar dom redan! Resan gick bra men var ganska hemsk p.g.a min dumma mage... Mådde ganska dåligt hela resan och ville bara att den skulle ta slut. Var hemma till slut och det är skönt! Kul att träffa familjen igen! Men är ganska sur för att jag missa festen ikväll... :( Hade såå gärna velat gå på den och allt var liksom klart om inte jag hade blivit magsjuk förstås...! Surt!

Men nu är man hemma och man får göra det bästa av situationen. Den här tiden ska bli bättre än förra i alla fall! Och vill så gärna kunna njuta över julen och inte ha en massa dumma tankar...!

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och ta sovmorgon imorrn! Ser jag fram emot! Good night sweeties!


Tumblr_m7qtqx4fvq1rtyieyo1_400_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards