I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Eveliina med två i - 15 december 2012 18:43

Hej alla fina! Idag har det inte hänt så mycket... men ändå så har det det!! Har nämligen gjort ett stooort framsteg idag (för att vara mig)...! Fattar inte själv att jag vågade...

Gjorde typ inte så mycket på förmiddagen. Hade sovmorgon och gick upp vid nio, vilket var skönt. Magen har varit mycket bättre idag i alla fall!

Och nu ska jag berätta...! Efter lunch skulle jag och en kille jag bara träffat en gång tidigare BADA på ett äventyrsbad... Tackade ja igår utan att tänka så mycket, men sen kom sanningen ikapp mig... Jag skulle visa mig i bara bikini för en en massa okända människor och en kille jag bara träffat en gång tidigare...! Hade panik innan och visste inte riktigt vad jag skulle göra! Kan ju knappt titta på mig själv i spegeln liksom... Vad hade jag gett mig in på???

Men fanns inget återvändo och tog mig i kragen och gick dit och var så nervös och orolig för allt som kunde gå fel... 

Men det gick ändå rätt bra! Vi hade det ganska trevligt och kunde putta bort alla jobbiga tankar emellanåt. Men visst, det var riktigt jobbigt, och jag kan fortfarande inte fatta att jag gjorde det, men jag överlevde trots allt fast jag kände mig som världens flodhäst!

Sen kom jag hem, drog snabbt iväg till affären och handlade det som behövde till middagen och stressade ihop den eftersom den var ganska försenad... Men det blev ätbart i alla fall haha!

Nu ska jag inte göra så mycket, uta bara ta det lugnt, kanske jobba på min motivationsbok. Gjorde lite i den igår och det börjar likna nåt nu! ^^ Riktigt kul och bra tidsfördriv! Tänkte lägga upp bilder på den när jag kommit lite längre.



Tumblr_md923nik1p1qc4uvwo1_400_large

/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards