I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Eveliina med två i - 9 december 2012 17:23

Känns som om det var en evighet sen jag satt vid datorn nu! x) Har inte hunnit det sen igår morse! 

Igår var jag på stan som sagt, hittade en julklapp till! Sen kom jag hem, var hemma en stund fram till åtta och drog sen till Nikki och hade lite filmkväll med henne och Elin. Det var jättemysigt och trevligt och kändes som förr i tiden. :) Vi såg Fight Club. Många har sagt att den ska vara jättebra, men jag har aldrig gett den en chans riktigt förrän nu. Och jag instämmer nu faktiskt, den var riktigt bra! :D

Kom hem och somna vid typ två igen i natt. Fick vakna halv nio idag, uuuh! Ville sova! Åt frukost och drog sen till ishallen för lite luciafirande! Träffade Anna som det var jättelängesen jag såg. V hade det trevligt och så ihop och det var kul att vara med henne igen. ^^ Åt en chokladboll faktiskt! Den var god! :) Stod och tvekade på om jag skulle ta något eller inte, visste inte om jag var sugen liksom. Men jag tänkte att jag skulle vara lite normal för en gångs skull och utmana mig liiiite i alla fall, så jag tog den i alla fall. ;)

Det var roligt att se alla konståkare också när de hade uppvisning. Var drygt ett och ett halvt år sen jag var bland dom och gjorde samma sak. Känns lite konstigt faktiskt. Konståkningen är inget jag saknar direkt, även om det var en ganska stor del av mitt liv ett bra tag. Men nångång ska jag testa att åka lite igen, bara för att prova liksom hur det känns! 

Drog sen vidare till stan och kollade lite igen. Hittade tyvärr inget idag. :/ Ska i alla fall ägna kvällen åt att slå in julklappar och göra lite kort och så! En del jag ska hinna med tills imorrn... Liiiite stressad kan man säga... Kan inte fatta att jag åker tillbaka till Capio imorrn. Vill inte! Är rädd för vad som kommer att hända, har ju inte gått exemplariskt hemma direkt... Har sån panik över min kropp just nu och kan inte acceptera den. Vill bara kunna känna mig smal och fin... Allt jag ser i spegeln är bara fett, fett och åter fett... Hur kan jag äta då? Det är så svårt just nu, vet inte vad jag vill. Känner mig så dålig vad jag än gör. Vet inte om jag ser fram emot nånting längre, allt känns bara grått och likgiltigt. Varken resor, julafton eller kompisar lockar precis... Känns som om livet aldrig kommer kännas värt att leva just nu, och det skrämmer mig. Känner mig inte lyckligare precis fastän jag har kommit en bit på vägen nu och gått upp i vikt. Men klistrar på ett leende på mina läppar och säger att jag är okej, även om jag faller i bitar inuti... Just nu orkar jag typ inte vara sjuk, orkar inte kämpa för att bli frisk, orkar inte bry mig... Veckan har varit riktigt jobbig, även om den har haft några ljusa punkter också, och jag vacklar mycket just nu...

Har btw namnsdag idag. Fick en Trisslott, men vann inget... x) Hoppas alla haft en mysig 2:a advent!



I ishallen!

     


Fika!

   


Tomten kom på besök ;)

   


Me today - dagens kläder.

     


Testade en klänning jag fastnade för på Cassels. Vad tycks? Kanske framtida jul-/ nyårsklänning?

 


Eller denna på Gina som också var sjukt snygg?

 


Vill ha...!  

 


Juligt på stan!

   


/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards