I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 8 december 2012

Av Eveliina med två i - 8 december 2012 10:17

Hej hopp! Sorry för dålig uppdatering, men hann verkligen inte blogga igår! Fullt upp heeeela dagen. Sov ganska dåligt och vaknade rätt trött. Väckte mamma sen för att vi skulle till Ullared!!! Hon var tveksam in i det sista, men lyckade övertyga henne eftersom vädret inte såg så dåligt ut och så. Min syrra hoppade på också, så efter åtta kom vi äntligen iväg, skjutsade henne till tandläkaren, hämtade Louise, tankade och hämtade min syrra igen och sen for vi. Övningskörde hela vägen!! De ni! Kändes skitbra, bortsett från att en traktor höll typ att backa ut på vägen när vi kom i typ 90... Fick lite hjärtklappning där asså.

Efter tre timmars fär var vi i alla fall framme, och jag var så glad att vara där igen! Jag och Louise sprang typ runt över hela Ullared! Hittade saker till höger och vänster som vi bara plockade på oss. Shoppade typ i fyra timmar eller nåt. I slutet fick vi välja bort lite för det skulle bli så dyrt annars och allt var väl inte direkt nödvändigt. Slutade på typ 900-1000 spänn. En aning dyrare än förra året då jag handlade allt jag behövde för under 500... xD

Köpte i alla fall en parfym, två hårfärger, scrapbookinggrejer, mobilvantar och skal, fotoalbum, deo, hårinpackning och en massa julklappar som jag inte lägger upp här på bloggen... ;)

Men jag är riktigt, riktigt nöjd! Kändes så bra att få komma dit!

Sen körde jag nästan hela vägen tillbaka i mörker och lite snö. Men det gick bra det med!

Efter åt kom jag hem, åt lite, och drog sen till en fest. Var ute på krogen en sväng och det var kul. Kom hem typ två på natten så det blev en väldigt lång dag. x) Ställde inget alarm och sov till kvart i nio. Såå skönt! ^^

Idag ska jag nog på stan en sväng, slå in lite julklappar och så och sen filmkväll med Elin och Nikki. :) Blir nog bra det! 


                 


Mitt i shoppingen!

   


18 år för dadlar...? ;)

     


Färdighandlat!

       


Mat!

 


Mina inköp!

       


Time to party!

   


/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards