I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Eveliina med två i - 12 december 2012 19:27

Fy vilken dag det har varit! Har mått riktigt uruselt fysiskt hela dagen idag och har bara velat att den ska ta slut nångång!

Började redan igår kväll när jag skulle lägga mig. Det var iskallt i rummet och min fötter och ben var som isbitar. Så vid elva stod jag inte ut längre utan gick och knacka på hos personalen och bad om exktra täcke. Fick ett täcke och ett värmeelement. Fast tog en väldans tid innan jag fick upp någon värme, men till slut lyckades jag väl somna med två täcken och filtar + värmeelamentet på. Fast vaknade hela tiden så det blev inte många timmars sömn i natt och svettades som en gris till slut. Var helt förstörd när jag vaknade och hade huvudvärk, illamående och var helt matt i kroppen.

Åt Oboy-frukost, och det tog väl sin lilla tid, men till slut hade jag kämpat i mig allt.

Fick huvudvärkstabletter sen och det blev väl lite bättre. Hade mindfullness och sen var det lunch och jag trodde jag skulle dö under lunchen... Blev så frukstansvärt mätt och illamående så jag trodde jag skulle spy! Fattar inte vad det var, så här har jag mått förut liksom...! Fick i mig den till slut med nöd och näppe. 

Innan fikan var jag ute och gick en sväng och det var skönt att få lite frisk luft. Till fika var det jordgubbskräm med mjölk. Illamåendet bubblade upp ännu mer igen och jag pressade i mig det för att hinna till mitt samtal som jag hade halv tre. Det gick okej, sa inget speciellt direkt.

Middagen sen blev också fruktansvärd och jag ville bara spy... Maten bara växte i munnen och jag fick kämpa mot illamåendet och svälja varje tugga, blev så förtvivlad för det kändes som om maten aldrig skulle ta slut! Mådde så himla illa och var så äckligt mätt efter all mat idag, magen har typ varit nära på att explodera och betett sig konstigt. Fattar inte vad det är som händer, vill inte må så här illa! Är helt slut nu och har bara velat sova bort hela den här hemska dagen... Hoppas verkligen det är bättre imorrn! Känns som om jag har gått upp 100 kilo idag...



Ade420da2ce411e286b422000a9d0dd8_7_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards