I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Eveliina med två i - 4 december 2012 20:35

Har precis kommit hem och käkat kvällis. Tro det eller ej, men det blev en risifrutti saffran. Hört att den ska vara god, så tänkte att jag måste testa då! Den var helt okej, ganska god faktiskt! :) Ett litet framsteg, åt den helt själv också!

Kändes lite konstigt i skolan idag. Har väl inte kommit in i det hela än antar jag, så förhoppningsvis blir det bättre så småningom. Har börjat fundera lite på mitt projektarbete, men det är sjukt svårt... Kan sitta flera lektioner och bara fundera. Funderar på att göra en serietidning eller nåt, men det kommer att ta tid, så jag vet inte... Blöööh... Känner mig rätt stressad för skolan, ligger efter i så mycket och missat så mycket. Jag vet, jag ska läsa vidare efter studenten, men kan bara inte hjälpa det typ. Känns sådär att gå kvar i skolan när min fina klass har slutat och man är typ helt själv...

Är lite jobbigt med maten, bl.a i skolan och så. Kan bli lite påverkad och så ibland och aa... Svårt att stå emot då. 

Slutade vid halv två och gick lite på stan efter skolan med en kompis. Gick sen till en annan kompis och åt middag där. Kul att få vara med vänner! Drog sen vidare och kolla på cheerleadingträning, haha!

Drog sen vidare och handlade lite. Tvekade in i det sista men köpte till slut bl.a en sån där typ energibar med mörk choklad i. Kändes jobbigt men köpte den i alla fall! 

Nu ska jag ta en varm och härlig dusch och sen krypa till sängs så fort jag kan. Får inte bli för sent ikväll. Vet inte om det blir något Ullared imorrn. Mamma säger att de har lovat snöstorm och vi kan inte köra i sånt väder i så fall... Så får se hur det blir. Kan bara hoppas att det blir av, skulle verkligen vilja åka dit! Fast kommer säkert inte bli av, har snöat mer eller mindre hela dagen idag. SUCK!!! Hatar denna förbannade snö och kyla... -.-'

Tack för alla fina och stöttande kommentarer jag har fått! Ni är underbara allihop!  


Snö, snö och mera snö... Inga ballerina här inte xD

     


Kvällsmaten!

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards