I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 5 december 2012

Snökaos = inget ullared

Av Eveliina med två i - 5 december 2012 18:06

Blev tyvärr inget Ullared idag. Redan igår kväll kom mamma och sa att hon inte tänkte köra i det här vädret, blev jättebesviken, men det var nog faktiskt vettigt. Har snöat hela dagen stora flingor, så nu är tjockt med snö överallt och plogbilarna hinner väl knappt med att ploga. Snoökaos helt enkelt. Usch! Dumma snö! Men förhoppningsvis åker vi på fredag istället, då de tydligen lovat bättre väder. Hoppas det! Skulle verkligen behöva komma iväg, som sagt...

Var en ganska seg dag i skolan idag. Hade bara bild hela dagen och jag fick inte så mycket uträttat. Varit sjukt trött hela dagen och har bra haft lust att lägga mig ner någonstans och sova. Känts sådär att vara i skolan idag. Tror för att jag är just så trött, känner mig inte alls glad eller förväntansfull. Vet inte riktigt...

Var på stan efter skolan med Louise och hittade lite julklappar faktiskt. Fast vet inte om de blev bra, var ganska stressad. Vill hitta typ de perfekta julklapparna till alla, lägga mycket tanke bakom dom. Har en del klappar kvar så det kommer nog bli rätt dyrt det här...

Imorrn är jag typ "ledig". Vi ska ha typ volleybolldag i skolan, men ingen från klassen ska komma och tänkte inte heller göra det, hehe... x) Så det blir härligt med lite ledigt! Får se vad som händer då.


Me today:

 


/E med två i

 
 
Elin

Elin

5 december 2012 19:10

Den där röran i huvudet är inte så konstig, du har ägnat lång och krävande tid att bli så här sjuk, det där tänket sitter djupt rotat, vilket förklarar att du blev så sjuk, att nu ta dig därifrån har krävt och kommer kräva en hel del. Men desto mer "normalt" liv, där ätstörningen inte är allt desto bättre kommer det ju gå.

Har också mystofflor. De behövs verkligen. Det här jädra vädret gör vårt golv askallt. ^^

Redan skoltrött eller bara trött?
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
fanny

fanny

5 december 2012 19:16

Det var nog tur att ni inte åkte. Bäst att stanna hemma idag.
Jag lägger också mycket tid på att hittade de perfekta julklapparna till alla, så det tar tid.. Skönt att vara ledig imorgon!:) <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Mallan

Mallan

5 december 2012 21:42

Hoppas ni kommer iväg på fredag iaf :)
Sv; Ja det är jobbigt med skolan. Hur känns det att vara tillbaka igen? Känns det som förr eller har det förändrats?
Hur har det känts att komma hem igen? Har förstått att det varit kämpigt men se det som en tid att verkligen visa din sjukdom att det är du som bestämmer, du är starkare än den. Jag tror på dig!

Kram ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Julia

Julia

5 december 2012 22:15

Vi kämpar på bra båda två! Man får stå ut tills det kommer bättre dagar. If you're going through hell, keep walking. Nu får vi koncentrera oss på härliga saker som julen istället. :) kraam

http://enrymd.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

6 december 2012 11:00

Så tråkigt att ni inte kom iväg till Ullared, vi får hoppas att ni gör det på fredag då, men jag kan förstå din mamma att hon inte ville köra i busvädret.

Haha, men vännen, extrema utmaningar är bra. Du kommer fixa det, det vet jag<3

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards