I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 1 december 2012

1:a december - lunch på stan med godingar!

Av Eveliina med två i - 1 december 2012 17:29

Nu är det redan december! Det är sjukt vad tiden flyger iväg! Nu är det inte mycket kvar av det här året liksom.

Hade i alla fall sjukt svårt att somna igår kväll. Låg bara och vred mig i sängen. Fatta inte varför det var så svårt, jag var ju skittrött och hade velat somna tidigt, men nej...

Efter frukost idag satte jag igång med att städa lite här i lägenheten och packa. Imorrn åker jag liksom! Ska försöka få med mig alla mina kläder hem + lite till, så kommer få dra på två reseväskor minst... Så för att det skulle funka med bussen och tåget och så, så tar jag ett lite senare tåg än vanligt.

Vid tio åkte jag och tre andra härliga tjejor in till stan för att käka lunch. Vi gick lite på stan först, och jag inhandlade min första julklapp! Är liiiiite stressad att försöka hitta julklappar till alla... Wish me luck! Plus att jag ska spara pengar! Det kommer gå bra det här, haha...

Åt på stället vi fikade på härom dan. Vi alla tog kycklingburgare med sallad och rotfrukter. Sjukt gott alltså! Var proppmätt efteråt!

Sen drog jag tillbaka till Capio och gjorde väl inte så mycket, var lite på k2 sen. Satte sen igång med middagen. Blev rester, potatis och citronlax. Mumsigt! Fast har känt mig så äckligt mätt hela dagen och att kroppen bara sväller på alla håll och kanter... Jobbigt. Har mått lite illa nere i magen typ under dagen också av någon anledning, men nu känns det bättre. Skumt...

Har varit svinigt kallt ute igen och typ fryst hela dagen! :s Inte kul! Gillar verkligen inte vintern...

Ikväll måste jag försöka fortsätta packa och städa och sen får jag se vad som hinns med. See ya later!


                           

 
 
fanny

fanny

2 december 2012 00:25

Svar: Ja det är så hemskt!! Man gör illa sig själv så fruktansvärt mycket.. Ja och du med snart <3
Imorgon vet jag inte, ha en mys dag tror jag! Fixa lite hemma:) Såg du på julkalendern nu då?;) Vad tyckte du i så fall? Kram!!

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Elin

Elin

2 december 2012 13:34

Hur mycket är det tänkt att du ska gå i skolan nu då? Innan du börjar "på riktigt" menar jag?

Det hoppas jag att jag en dag inser, att jag inte är helt värdelös. Hur jag nu ska ta mig dit vill säga..

Hoppas det, är inte så säker på att jag orkar med så mycket annat. Verkligen inte vanliga arbetslivet. Så mycket kvar att jobba med.
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Caroline

Caroline

2 december 2012 18:04

Peppar ni varandra på capio? För på många inläggningsstälke är det tävlan. Om att va värst. Och det är sååå tragiskt.

Tror du de blir nått Ullared? Är det idag du åker hem? :)

http://styrkaochhalsa.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards