I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Eveliina med två i - 16 november 2012 17:54

Har varit en helt okej dag idag. Gick på sjukgymnastik imorse och var på samtal. Gick sådär. Fattar inte varför jag blir så tyst på samtalen... Otroligt irriterande! Vi pratade mycket tankar och så.

Efter lunch var jag och en till ute på promenad och sen hände väl inte så mycket fram tills jag skulle laga middagen, ändå känns det som om jag har haft fullt upp idag.

Gjorde tomat- och basilikalax med potatis. Riktigt gott måste jag säga! ;)

Ikväll är vi bara två i Villan typ eftersom alla andra är borta. Ska väl mysa framför TV:n. :3

Imorrn så åker man ju hem för några dagar. Hoppas det går bra, framförallt tandläkaren! Nu ska det bli av äntligen!

Haha, blev typ världens tråkigaste inlägg men... ;)

Ha en bra helg allihopa!

 

 

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards