I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Eveliina med två i - 2 november 2012 23:18

Blir ett väldigt sent inlägg nu. Skulle ha gjort ett inlägg i förmiddags men det glömde jag bort...

Hur som helst så hände inget speciellt då egentligen. Efter lunch gick jag och handlade lite inför dagens brödbak! Gissa vad jag gjorde... ;) Just det, min fiskarlimpa. Fast den hann inte grädda klart i ugnen så det blev jättedegigt tyvärr... Och så testade jag att göra i två formar istället för en den här gången, men de blev rätt små då... Jaja, blev goda i alla fall!

Sen skulle jag iväg till discot som min klass anordnade ikväll. Kände mig stressad och nervös innan. Fick i alla fall med mig det jag skulle ha; smink, plånbok, mobil, chokladbollar och två nybakta mackor.

När jag kom dit hade de redan förberett det mesta (var ganska sen jämfört med dom...). Hjälpte i alla fall till med det sista.

Vid 6-tiden började barnen droppa in. Typ alla kom med en gång egentligen. De var såå söta utklädda och det var ett väldans liv på dom. Sprang runt och skrek hela tiden och en del använde t.o.m ord som inte är så lämpliga för så små barn... Inte så kul att höra.

Men jag tyckte det blev en rätt lyckad kväll och vi sålde en hel del. Hoppas vi gick på plus en del i alla fall! Tror barnen också hade en bra kväll. ;) Och det var jättekul att göra nånting med klassen igen! Saknat dom så!


Brödbak - Ah yeah! (Y)

 


Och från det här...


...till det här. ;) 

       

Gjorde en superenkel sminkning som jag hittade på Youtube som tog typ två minuter. Perfekt ikväll!


/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards