I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 november 2012

Av Eveliina med två i - 12 november 2012 18:00

Den här veckan har börjat mycket bättre än förra. Dagen började tyvärr med vikt och måendet från igår hängde kvar lite. Vågade inte titta på vågen den här veckan heller. Jag vet att jag har gått upp igen, och vill inte se siffrorna som bekräftar hur mycket...

Var på mindfullnessen och sen var det lunch. Var ute och gick en sväng efter lunch med en annan. Det har varit en fin men kylig dag idag. Brrr. :s Efter mellanmålet hade jag samtal. Det gick bra men av någon anledning blir jag fasansfullt trött när jag sitter i samtalsrummet och kan inte riktigt koncentrera mig och är väl inte på mitt bästa prathumör då precis... Jobbigt! Vet inte om det är dålig luft där inne eller vad det är som orsakar det...

Röjde sen upp i mitt rum. Behövdes verkligen kan jag säga! Det såg ut som ett bombnedslag minst sagt och varenda en som gått förbi har påpekat det... xD Illa! Så nu går det faktiskt att  på golvet igen, haha! Skulle egentligen ha flyttat till k2 den här veckan, men det blev ändring på det. Får stanna en vecka till i Villan! Känns bra faktiskt och hoppas den här veckan blir bättre än förra!

Ikväll händer nog inte så mycket mer än att chilla framför TV:n eller nåt. Till kvällsmat blir det nybakt bröd, mmm.... Ser man fram emot! :P

Och förresten! Har en kul grej att berätta! Min underbara klass ska på klassresa om exakt två veckor till London. Jag frågade idag min behandlare om det gick bra, och hon tyckte det! Såå lättad för jag var grymt nervös innan för vad hon skulle säga! Nu ska jag höra med skolan och så och se om det går att fixa och jag får följa med. Hoppashoppashoppas!


                     

Ah yeah!


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards