I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Eveliina med två i - 14 november 2012 18:57

Vaknade lite innan väckarklockan idag och det var så gosigt i sängen så det var hemskt att behöva lämna den. Vaknade på ganska bra humör ändå. :)

Åt frukost och busade med de andra tjejerna. Sen gjorde jag nya försök att få tag på min rektor men det gick inte så bra, så jag ringde min lärare istället och frågade hur jag skulle få tag på min rektor. Då säger han att de har tagit ett beslut angående klassresan och jag inte skulle få följa med... Kändes som allting bara föll inom mig. Jag la snabbt på och det brast för mig. En stund senare ringde rektorn upp mig och sa samma sak, att de suttit ner och diskuterat och tagit ett beslut om att jag inte får hänga med till London. Hon sa att det var för att jag var sjukskriven och inte varit i skolan på hela hösten och att det liksom var en skolresa, och därför inte fick följa med. Jag försökte förtvivlat övertyga henne och resonera med henne, men hoppet försvann mer och mer från mig... Gav upp totalt sen och kände mig så jävla besviken och ledsen och tårarna bara flödare ner för mina kinder. Hade så sett fram emot det här och så bara raseras allt ändå... Min rektor ska ringa min behandlare imorrn och prata med henne. Ska försöka hinna före min rektor och säga till min behandlare att hon ska försöka övertyga min skola att jag får hänga med... Men vågar inte hoppas längre.

Samlade sen ihop mig och klistrade på ett leende på läpparna ändå. Har i stort sett mått dåligt hela dagen sen dess, och haft en del oro och så. Försöker inte visa det, hur ont det gör i mig. Skrattar och skojar och det hjälper en del. Har så fina människor runt mig som får mig att skratta fastän det är kaos inom mig! Vet inte vad jag skulle gjort utan alla mina vänner, både här och hemma. Älskar varenda en av dem och vill inte förlora någon, för de är det viktigaste jag har i mitt liv!   Är så jävla rädd att förlora dem, att de ska tröttna på mig, ge upp på mig... Speciellt de där hemma, för jag har varit borta så länge... Är så rädd att det ska hända... Vem har jag då där hemma? Vad är jag utan mina underbara vänner?

Är så ledsen på mig själv. Vad håller jag på med? Vad gör jag här? Känns som om jag förstört mitt liv och för alla andra... Så ledsen för allt jag får människor runt om mig att utstå! Förlåt! Förlåt för allt! Klarar inte av att förlora någon just nu...

Äsch, det blev ett lite rörigt inlägg, men det är lite svårt att sätta ord på mina känslor jag har just nu...



Till mellis idag blev det fruktsallad med glass, och till middag blev det tyvärr korvgryta med pasta. Hurraaaa...! ;) Jaja. Har märkt att jag äter mycket fortare nu för tiden. Äter på typ runt 20 minuter. Framsteg! 


Tumblr_mdc8quzaks1r85c7eo1_400_large536422_519959451349498_1835596676_n_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards