I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Eveliina med två i - 11 november 2012 18:45

Haft en mysig med jobbig dag idag. Efter frukost tittade jag på film; The amazing Spider-man. Riktigt bra faktiskt! Såå mycket bättre än de andra filmerna! Och jag har fått en ny kärlek i mitt liv - Andrew Garfield. Love!  Dör lite! ^^




Sen var jag på mindfullnessen på k1 för en gångs skull och sen var det lunch. Var ute en sväng efteråt och det har inte alls varit kallt idag tycker jag. Härligt! Känns verkligen inte som november!

Åt en jättegod glass till mellis - Hallondröm. Såå god!

Sen så skulle några till kyrkan och jag bestämde mig för hänga på och ge det en chans. Har varit i kyrkor förut och har väl inga direkt jättebra erfarenheter av det... Är inte ett smack religös. ;)

Men hade en trevlig stund innan. Vi var lite på stan och så tills det var dags att gå till kyrkan. Och hur var det där då? Jaa du... Kan säga att jag inte kommer hänga med dit igen. x) Sorry, men det är verkligen inte min grej! Fick dessutom en liten ångestattack, och mår fortfarande dåligt. Usch! Varför känner jag mig så värdelös, ensam och trött på allting? Vill bara gråta... Hoppas det känns bättre snart. Har bara ångest över allt just nu - min kropp, mig själv, vad jag gör, mitt liv och framtid... Vill bara sova just nu. Gör ont inom mig. Har varit en så tuff vecka!

Brast lite för mig nyss, men pratade med några underbara männsikor här som genast muntrade upp mig! Vad skulle jag göra utan dom? Tack för att ni finns och att ni bryr er om lilla mig! Love you all!  


       


/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards