I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 3 november 2012

Dagens planer

Av Eveliina med två i - 3 november 2012 10:52

Så blev det helg till slut. Nu har snart min vecka hemma gått, det är helt sjukt. Bara tre dagar kvar typ. Vill tillbaka men ändå inte. Jobbigt.

Har som sagt inte gått så bra med maten och rört mig lite för mycket och jag skäms för det och ångrar det mesta djupt. Nu är jag rädd att jag ska gå upp en massa när jag börjar följa matschemat bättre igen. Usch, vad har jag gjort?? Men får se vad vikten visar på tisdag, struntar i det nu. Gjort är gjort. Får se vad som händer när jag kommer tillbaka till Capio, kanske blir jag utslängd, vem vet? Och tror (hoppas) att den här veckan inte påverkat vikten så mycket. Fast börjar bli riktigt orolig nu... Ångest, ångest, ångest.

Vaknade typ vid halv nio idag. Har typ tagit lite sovmorgon och ätit frukosten lite senare varje dag den här veckan. Såå skönt. Kan inte komma ihåg typ senaste gången jag inte vaknade till väckarklockan.

Pappa håller på med lunchen nu, blir typ nåt kött eller nåt. Sen ska jag nog på stan för att köpa lite inför  kvällen, då det är dags för Halloweenpartyyyy! ;) Kommer bli såå roligt och jag ska bara njuta av kvällen så mycket som det bara går! Tror jag har bestämt mig för vad jag ska vara. Ska nog sminka mig som ett skelett i ansiktet. Sen har jag tyvärr inga läskiga kläder eller så, så får bli linnet jag köpte i Göteborg, tror jag. Aldrig testat sminka mig så så får se hur det går. xD 

Nikki, Elin och Cornelia ska komma till mig innan så gör vi oss i ordning och sen drar vi.

Hoppas alla får en bra kväll, för det ska i alla fall jag ha!

 

Tumblr_mavx6rszme1ry7ux1o1_500_large

 





Tumblr_mcq5dsbbga1rn867eo1_500_large












 

Fun,colours,minimal,minimal,desktop,minimal,deskto<br />p,wallpaper,minimal,wallpaper-1b11b3e2952fbe90102716d0c976900b_h_large



/E med två i

 
 
fanny

fanny

3 november 2012 12:04

Jag tror absolut inte att du kommer att bli utslängd. Nej nej. Det behöver du inte oroa dig över. Vad kul att det gick bra igår kväll, hoppas det blir kul ikväll med. Jag ska inte gå på någon Halloweenfest i år. Tråkigt.. Kram kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Mallan

Mallan

3 november 2012 13:22

Det är bra, tänk inte för mycket på vad som kan hända utan ta en dag i taget! Tycker du gjort ett bra jobb hemma :)Kramis

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa

4 november 2012 19:36

Jag kan "trösta" dig med att på ett par av mina permissioner gick inte heller mat och motion sådär jättebra men då hade jag ändå inte gått ner i vikt utan snarare gått upp i vikt, det är konstigt det där hur kroppen funkar men man kan samla mycket vätska om man rör sig för mycket i kombination med för lite mat. Så oroa dig inte, var bara ärlig mot din behandlare så vet du ju vad du behöver jobba mer med.

Eveliina med två i

5 november 2012 09:28

Tack, lugnar mig lite faktiskt och hoppas jag inte blir hemskickad heller. Usch, är såå nervös! :s

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards