I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 24 november 2012

Ensam i lägenheten och mer filmtittande

Av Eveliina med två i - 24 november 2012 18:31

Såg på film igårkväll och det blev väl lite sent och så och sov inte alls så värst bra i natt. Vaknade flera gånger, så idag har man varit trött. x)

Imorse hade jag så där supertråkigt igen fram till lunch. Nu på helgen lagar jag ingen mat, utan det blir rester från veckan. Efter lunch åkte jag med till stan igen. Sa hej då till hon jag delade lägeneheten med så just nu bor jag ensam här. Läskigt.

På stan kollade jag på koftor igen, men köpte ingen nu heller. Usch, denna beslutsångest! Några andra hyrde i alla fall en film på Hemmakväll innan vi åkte tillbaka och käkade mallanmål. Blev en supergod hallon- och jordgubbssmoothie som jag gjorde själv med massor med bär! Mmmm!

Gick ut och gick en promenad med en annan sen och tog lite foton på vägen. Sen var det dags för middag. Lyckades bränna riset så fick äta ganska hårt ris, mums! xD Åt min första middag själv, och det gick väl lite sådär. Blev ganska svårt...

Var sen över vid Villan och vi såg klart en film från igår. Ska se på film även ikväll igen, haha! Myyys! Har blivit en väldans massa film den här veckan, men jag klagar inte. ;) Älskar att mysa framför en bra film!

Men ikväll hoppas jag att jag tar mig i kragen och lägger mig tidigt för en gångs skull! ;)


 


Min mumsiga smoothie!

     


Fick lite besök av en söt kissekatt.

     


Min älskade sötnos! Tack för att du finns!


/E med två i






 
 
fanny

fanny

24 november 2012 19:07

Inte dumt med smoothie:D Jag sov också dåligt, så ska lägga mig tidigt också.. kram:)

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

24 november 2012 21:15

Åh det är så jobbigt när man sover dåligt:(
Hihi, jag håller med dig, filmmys kan man knappast få för mycket av. Vad blev det för film?
Tack raring, vad snäll du är!
Stor kram

http://patriciac.blogg.se

 
Caroline

Caroline

25 november 2012 11:14

Har du sett någon film som du vill tipsa om? :)

http://styrkaochhalsa.blogg.se

 
Sophia

Sophia

25 november 2012 15:21

Kan vara skönt att slappa med en film på kvällarna :)

ha det bäst! <3

http://www.soophiiiaa.devote.se

 
K

K

25 november 2012 17:05

Sv: Okej, jag förstår! :)
Jag började på capio för ett år sedan ungefär och ska väl gå in i öppenvården nu snart och då är man bara där på samtal och vikt en gång i veckan typ. :)

http://attblifri.blogg.se

 
elin

elin

25 november 2012 19:19

sv: lycka till, vinnaren kommer upp ikväll :)

http://www.sssmiley.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards