I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

Bio ikväll

Av Eveliina med två i - 17 november 2012 17:02

Så, då har man kommit hem och precis käkat middag. Hann med rätt mycket innan jag åkte, supereffektiv!! Blev en sen kväll för jag och några till satt och tjöta lääänge och hade det mysigt och trevligt och hade ingen lust att gå och lägga mig! ;) Blev väl runt halv ett eller nåt. xD

Duschade sen innan frukost, och efteråt började jag oacka ihop de sista sakerna, städade ut rummet och lyfte över en del grejer till Lägenheten jag ska bo i sen. Gjorde sen i ordning lunchen och sen var det bara att säga hej då till alla fina människor där och ta sig till bussen.

Resan gick riktigt bra och flöt på utan problem. Pappa mötte upp mig på stationen och vi åkte hem. Känns som om det var en evighet sen jag var hemma sist! Helt sjukt vad tiden går! Och nu ska jag ju bara stanna en kort stund liksom...

Ikväll blir det bio. Ska se Bröllop i Italien. Ingen aning om om den är bra! xD haha, men det märker jag väl! Blir mysigt ändå!

Sen händer nog inte så mycket mer ikväll. Ska väl chilla framför TV:n eller nåt. :3

Hej så länge!


 


/E med två i

 

 
 
tomte

tomte

18 november 2012 12:54

låter gött vart bion något att ha då?

http://skövde

Eveliina med två i

18 november 2012 17:25

tja, kanske det kanske :)

 
Natacha

Natacha

18 november 2012 19:58

Fin blogg! :)
Kika gärna in tbx om du har lust :)

http://atstorning.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards