I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Blöh

Av Eveliina med två i - 8 november 2012 17:28

Gokväll kära läsare!

Idag har det inte hänt lika mycket som föregående dagar, men måendet har ändå varit sådär och har en del oro och ångest som ligger och gnager lite i bakgrunden hela tiden. Känns som om jag aldrig får riktigt någon ro i varken kropp eller själ.

I morse gjorde jag inte så mycket fram till lunch. Idag blev det broccolisoppa till lunch och daimtårta till efterrätt. Det var gott.

Sen var jag på sjukgymnastik igen och efter mellanmålet var jag ute och gick en sväng. Har varit ganska härligt ute idag och inte så fasligt kallt. Skönt.

Har fått reda på en del planering inför framtiden, men skriver mer om den senare, då det är mer säkert och så.

Känner mig så extremt mätt nu efter middagen. Har jag känt mig i stort sett hela dagen och det är jobbigt. Man är liksom äckligt mätt så det är obehagligt och det känns nästan som om man bara ska fortsätta växa och växa tills man exploderar eller nåt... Men det är bara att fortsätta äta och så. Men känner verkligen hur jag går upp i vikt igen...


 


En söt misse jag såg idag som strök omkring här.

 



/E med två i

 
 
Crina

Crina

8 november 2012 18:07

Tack mitt hjärta! Detsamma!! <3

http://Wordsandthoughts.devote.se

Eveliina med två i

8 november 2012 20:28

Puss

 
Elin

Elin

8 november 2012 23:11

Hejsan! Tack så jättemycket, kan bara säga detsamma! :) Har också följt din blogg ett tag och du verkar vara hur underbar som helst <3

http://elinwkarlsson.blogspot.com

 
Elin

Elin

9 november 2012 10:11

Känns det som att det kommer bli lättare att vara hemma nu när du varit hemma en gång, en så lång gång menar jag, som den sista var?

Ville du bli inlagd då, eller blev du tvångsinlagd?
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
fanny

fanny

9 november 2012 15:18

Daimtårta lät riktigt gott!:)

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Ingen bild

hemlig

9 december 2012 17:45

hej!
Du behöver inte svara men jag undrar hur mycket du väger och hur lång du är egentligen? För jag är 168 och väger 38 men jag mår bra och så. Har inte anorexia eller något. jag är bara väldigt smal.

Eveliina med två i

9 december 2012 18:21

Vill egentligen inte skriva ut min vikt här på bloggen, men jag har i alla fall runt bmi 20 och är 167 cm, och du är jääävligt underviktig ska du veta. Din kropp kan bara inte må bra av det. Vet inte hur ditt förhållande till mat och sånt är och det är svårt att inse att man har en ätstörning... Men om du inte har några sådana problem tycker jag du ska gå upp minst 15 kg i alla fall, för att din kropp ska kunna må bra. Annars får du nog be om hjälp om du inte klarar det själv. Ta hand om dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards