I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 5 november 2012

Rädd

Av Eveliina med två i - 5 november 2012 11:05

Jag är så jävla rädd och orolig just nu och vet inte riktigt vad jag ska göra... Är rädd för vad som kommer att hända när jag kommer tillbaka. Skäms så för att jag inte skött mig som jag ska. Känner mig så jävla kass och dum! Idiot! Vill inte bli utslängd eller nåt! Är bara så rädd...

 

891863_large

 

3-hot-art-bampw-favim.com-532241_large


/E med två i

 
 
Ingen bild

Lisa

5 november 2012 11:28

Om du är ärlig och talar om hur det gått hemma kommer du inte bli hemskickad, de förstår att det är tufft att vara på permission och de finns ju där för att hjälpa till med det som känns tungt hemma. Däremot om du ljuger och inte talar om hur det gått hemma, DÅ kan det finnas en risk att man får en varning. Så försök vara ärlig så kommer det gå bra :)

Eveliina med två i

5 november 2012 19:20

Jag hoppas de förstår :s Vill verkligen inte bli hemskickad! Ska våga vara ärlig och sen får jag se vad de säger och vad som händer... Kram!

 
M

M

5 november 2012 12:12

Det kommer att gå bra. Hör av dig när du är i Varberg! Puss

http://makr.blogg.se

 
fanny

fanny

5 november 2012 13:00

Kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Elin

Elin

5 november 2012 14:35

Förstår att det känns tungt nu. Det är klart det är svårt att vara hemma en hel vecka, särsklit första gången. De väntar sig nog att du har haft det tufft och fått kämpa med mycket. Eller ja, det mesta. Det är svåra problem, en ätstörning, att ta sig ifrån den är nog inte meningen att det ska vara lätt och det vet dom. Sänk kraven, du har gjort ditt bästa, om det inte är perfekt är det inget som inte går att göra bättre senare.
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Ingen bild

Emma

5 november 2012 14:52

Förstår att du är nervös, men det är få som lyckas helt första hela veckan hemma.. Var så för mig men jag blev inte utslängd, man får bara jobba med det som inte funkat. Fortsätt kämpa! Kram<3

Eveliina med två i

5 november 2012 19:26

Mm, det är så tufft, speciellt när man är ensam!
Aa, får försöka blicka framåt och ta nya tag i framtiden! Tack, det ska jag! Kramar!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards