I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 25 december 2011

Hej, jag är tillbaka för en kort stund!

Av Eveliina med två i - 25 december 2011 21:31

Har varit borta nu i typ en vecka från bloggandet. Anledningen: Jag blev alltså inlagd i måndags, först på intesivvården - mina värden var visst så illa - och fick sätta in en slang genom näsan ner i magsäcken och sondmatas. Där låg jag ungefär tre dagar. Fick massa mysiga besök av Louise, Elin, Phillip och syrran. Blev så glad när de kom och de gjorde defenetivt min dag.  

Sen blev mina värden tillräckligt bra att jag fick flyttas ner till BUP's avdelning och man har dragit ner på sondmatningen men har den fortfarande, speciellt när jag inte klarar av att äta mina måltider. Har fått ett matschema som jag måste följa och som jag har vissa svårigheter med. Men det har gått sakta framåt ändå. Även om jag har dött lite emellanåt. Har fått ett par besök här också. Fick komma hem igår som tur var, en liten stund. Hade det jättemysigt med familjen då och fick jättemånga fina julklappar! Idag har jag varit hemma sen efter frukost. Ska t.o.m få SOVA hemma! Men har varit tufft idag. Men lever fortfarande.

Mormor och morfar och min moster kom på besök idag. Blev jätteglad att de kom! Kanske inte skulle fått träffa dom alls i år annars så det var kul att de ville komma! Har väl inte direkt vart världens bästa jul precis, men kunde varit värre liksom, antar jag... Hoppas alla har haft det bra i alla fall! Får se när jag uppdaterar nästa gång! Puss och kram och GOD JUL!     


/Kram E med två i 

 
 
Hanna

Hanna

27 december 2011 16:52

vart bor du?

http://tobefree.blogg.se

Eveliina med två i

10 februari 2012 11:08

I Skövde, du själv?
Kram!

 
Ingen bild

m

30 december 2011 00:00

åh snälla du, kan du inte fixa typsnittet på din text, jag vill så himla gärna läsa din blogg men texten är för jobbig att titta på :'(

jättekramar till dig!!!

Eveliina med två i

10 februari 2012 10:51

Klart jag kan, ska fixa det! :) Tack för att du läser, kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards