I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Eveliina med två i - 18 december 2011 22:52

Blir nog med ganska stor risk inlagd på BUP imorrn. Det är vad dom har planerat i alla fall. Vill inte! Är rädd! Vet inte vad som kommer att hända. Vill inte bli inlagd och tvingas gå upp i vikt! Jag är nöjd med min kropp nu och jag har kämpat för att komma så långt som jag har gjort! Vill inte förstöra allt nu...! Men det här kanske blir det sista inlägget jag skriver på ett tag nu, om nu någon bryr sig och läser min blogg... Ååååh, är jätteorolig! Kan inte tro att det här händer! Vill ju i alla fall vara med på julavslutningen i skolan på onsdag ju och kunna säga ett ordentligt hej då till klassen och byta julklappar och önska dem en god jul och så! Hoppas jag får det! Saknar klassen enormt!  


 

Är ju fjärde och sista advent idag. Kan inte fatta hur sjukt fort tiden har gått. Det är redan julafton om mindre än en vecka! Var har tiden tagit vägen liksom? Vaknade i alla fall idag och det var VITT UTE! Blev otroligt nog glad över att se att lite snö äntligen kommit!  Jag som brukar hata snö liksom.   

Blev inget julpyntande eller klätt någon gran idag men gjorde lite julgodis och julkort till. Hoppas alla har haft en mysig fjärde advent idag i alla fall och om jag inte skriver något mer innan jul så önskar jag alla en RIKTIGT GOD JUL!!!  

     


Tänkte lägga upp receptet på julpralinerna jag gjorde idag men orkar inte just nu.  Får se när det blir. Ha det bra allesammans! Puss och kram! 


 


/E med två i  









Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards