I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Eveliina med två i - 7 december 2011 18:28

Dagens outfit


Har haft fullt upp och inte kunnat eller orkat uppdatera riktigt. Stannade i alla fall inte hemma i måndags även om jag var depp i skolan. Blev bättre senare på dagen efter skolan av shopping!   Har shoppat efter skolan tre dagar i sträck nu, hehe x) men har hittat en del.   Mamma tycker jag är helt köpberoende.   Shopping är faktiskt en av de roligaste sakerna jag vet, skitkul att gå runt i affärer och hitta massa snygga kläder!  Men det har blivit lite krångligt att köpa kläder nu när jag gått ner en del. Är osäker på vilken storlek jag ska köpa eftersom alla vill att jag ska gå upp i vikt vill jag ju vara lite förutseende och inte köpa en storlek som kanske blir för liten då. Men samtidigt ser det ut som stryk om jag köper för stort. Vilka problem jag har asså... Här kommer i alla fall bilder på några fynd:


 

Kofta från Cassels. (Hade skitsnygga klänningar där med de var asdyra. 




     

Stickad tunikaoch skärp från Gina.


 

Vanligt rött linne också från Gina.


   

Söt klänning från HM, hittade en annan söt klänning på Lindex idag också. :3


 

Första snön har kommit nu också. Är väl lite mysigt så där, men annars är jag ingen snö- och vintermänniska. xP


Har inte hänt såmycket annat annars. Äter fortfarande dåligt. Det GÅR bara inte att äta mer. Känner mig tjock idag. Har varit stilla på 44,5 kg i tre dagar nu. Vet inte om jag tycker det är bra eller dåligt faktiskt. Ska till BUP igen imorrn. Dom kommer nog bli lite sura att jag gått ner typ några gram igen. Jaja, får jag väl ta. Undrar vad vi ska prata om den här gången. Nu ska båda mina föräldrar vara med. Får se hur det går. Kanske lägger dom in mig? Fast det tror jag inte, mår bra nu.

Skriver hur som helst mer imorrn.


 

Me today (ser helt fail ut på bilden men xD ) 


/Kram E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards