I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Eveliina med två i - 1 december 2011 17:55


Känns riktigt bra nu faktiskt.   Har inte haft någon direkt ångest när jag ätit längre. Visst att jag kanske fortfarande drar ner på potionerna, men äter lite mer till frukost nu och har inte direkt tränat något. Fast jag var ute och gicken halvtimme innan jag gick hem efter skolan. Men det kändes så skönt och det flöt på liksom. Och små oskyldiga promenader kan ju inte skada direkt. Hade ju t.o.m gått UPP 0,3 kg idag. Lite sad-face på det ändå. Men dör inte precis. Är ganska säker på att jag inte har någon ätstörning nu.

   Har haft historiaprov på medeltiden idag också. Gick väl helt okej antar jag. Skrev vad jag kunde på allt liksom. Nu är jag så otroligt trött på medeltiden så jag tror att jag spyr. Skönt att det är över!

   Och imorgon slipper jag åka på ännu en tråkig studieresa för jag ska till ULLARED med mamma, syrran och my buddy Louise!   Tagga!! Har längtat hela veckan! Kommer bli jättekul tror jag.  Har aldrig varit där men ska bli spännande. Ska försöka hitta julklappar till andra och FÖRSÖKA att inte köpa massa grejs till mig själv. x) 

Men uppdaterar mer på lördag antar jag. Ha det så bra så länge!


/Kram E med två i

 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards