I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 17 december 2011

Av Eveliina med två i - 17 december 2011 20:02

 

Phillip kom på besök igår och vi hade det jättekul och mysigt!  Det var riktigt roligt att se honom igen. ^^ Vi satt först och pratade på mitt rum, sen drog vi till maxi en stund, sen drog vi hem till mig igen och han sov över.  Vi stanna uppe till typ tre och såg på film, myste och pratade. 

Idag så vaknade jag typ halv tio eller något (länge för att vara mig). Sen drog vi till maxi igen och gick runt där ett tag tills vi sa hej då till varandra.  Saknat honom så. Puss på dig! 

Efter det drog jag på stan med mami en stund och letade efter en julklapp till Phillip. Åkte hem så småningom och myste lite framför en brasa då.  Sen följde jag med papi och köpte gran!  Ska klä den imorrn! Köpte en julblomma till Phillip också. Hoppas det blir bra! Vi ska ses imorrn igen och byta julklappar.  

Men nu är det mysa framför TV:n och se på Harry Potter som gäller. (Y) Uppdaterar väl mer imorrn. Ha en bra och mysig helg allesammans så länge!   


/Kram E med två i   

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards