I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Eveliina med två i - 23 november 2011 21:19



dagens kläder (a) syns kanske inte så bra men...     


Har varit en ganska seg vecka hittills och varit helt slut efter skolan. har smygtränat lite varje dag och det är förvånansvärt lätt att dölja det för mina föräldrar. det blev inget bad idag heller (tack och lov) för vi hade nationella i engelska vilket gick okej. men ska bada på fredag ändå.

  imorrn ska skolan ha volleyboll/tipspromenadsdag. no way att jag åker till skolan bara för att gå tipspromenad! vad tror lärarna om oss? därför har jag och två kompisar beslutat att ha en filmdag istället.  låter mycket mysigare och trevligare tycker jag.  (Y)

   Ska förresten till bup imorrn också p.g.a mitt förhållande till maten. har tänkt på det en del men först nu börjar jag bli lite nervös. vad kommer att hända? är jag sjuk och har någon ätstörning? vad kommer dom att göra i så fall? kommer domställa massa jobbiga frågor eller typ skälla ut mig som alla andra för att dom tycker att jag äter för dåligt? känns overkligt att jag skulle kunna ha typ anorexia eller något. men jag tror inte det, det känns inte så allvarligt. får se hur det går, uppdaterar imorrn. wish me luck, i guess...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards