I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Eveliina med två i - 18 november 2011 15:35

 

har ju varit ledig idag då och dagen har bara gått för fort så det känns inte som man gjort någonting.   vaknade vid nio lika trött som jag var när jag däckade i min säng igår. kändes som jag kunnat sova hur länge som helst. låg kvar i sängen och myste ett tag. har frusit hela natten som en liten idiot fast jag sovit med både täcke och överkast. mitt i natten fick jag ta på mig tjocka långstrumpor och morgonrock för att jag frös så, inte kul. 

åt frukost sen, havregrynsgröt med blåbär. mums! sen tvingade jag mig själv lite grann att gå ut och springa min vanliga runda + pilates efteråt. kändes mycket skönt när det var gjort och jag kände mig nöjd med mig själv. fast det känns alltid som om jag kunde ha gjort det lite bättre eller lite längre.

efter träningen åt jag ett kokt ägg utan typ gulan, en fluffpannkaka (som jag tänkte lägga ut receptet på), en halv knäckemacka med lite leverpastej och en minibit tomat. sen hoppade jag in i duschen och tog slut på varmvattnet. nu är jag helt slut och skulle egentligen dra på fest ikväll men tror inte jag orkar och dessutom är det säsongstarten av vampire diaries ikväll som jag inte får missa för allt i världen! tagga! ;D


 


har btw gått ännu mer i vikt. trodde jag inte efter igår då jag åt hamburgare och klyftpotatis utan träning eller promenad. blev ganska förvånad faktiskt. kändes som jag åt hela tiden igår och var i skolan i 12 timmar p.g.a öppet hus... lovley! var helt död sen och hade ångest för all mat. den här lediga dagen behövdes verkligen! har varit trött och irriterad på sistone och det har varit lite jobbigt (som vanligt typ). hoppas att det blir bättre nästa vecka.


/Kramis e med två i

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards