I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Eveliina med två i - 15 november 2011 17:47

Dagens kläder ;3


Ser ut att vara en soft vecka i skolan den här veckan. får typ göra vad vi vill på bildlektionerna (eftersom jag är klar med typ allt), en del inställda lektioner, ser på film på andra... dessutom har vi elever fått välja skolmat den här veckan, så det ser följande ut så här:


måndag: pannkaka/lasange/pastasallad

tisdag: Pizza (!!!)

onsdag: wok med kyckling

torsdag: hamburgare med klyftpotatis (!)

fredag: Tja, på fredag så är man ju faktiskt ledig! ^^    komplediga för att vår skola ska ha öppet hus på torsdag.


inte helt fel alltså ;) inte ofta man har pannkaka, pizza och hamburgare på samma vecka asså. Kommer bli feeeeet, jag vet. kan inte sluta tänka på kalorier alltå, och värst är pizzan och hambrgaren. åt bara en halv panpizza idag plus lite sallad. inte alltför fruktansvärt då. dessutom ska jag ut och gå nu, så see ya later    


 


/kramisar e med två i 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards