I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 22 augusti 2012

TACK!!

Av Eveliina med två i - 22 augusti 2012 23:00

Måste skriva och tacka alla ni som läser min blogg och skickar så fina kommentarer som peppar! Det är så roligt att så många läser den! Har varit dålig på att tacka innan, men nu vill jag göra det. Så TACK alla ni fina läsare där ute för att ni finns! Ska fortsätta att kämpa vidare och skriva om min kamp här. Massa massa kramar!!!

 

/E med två i


 
 
Thessan

Thessan

22 augusti 2012 23:37

dom va jättefina iaf, kan tänka på mig det behvs lite sysselsättning där du är

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
emma

emma

22 augusti 2012 23:47

jadu.. det finns väldigt många varianter utav blommor kan jag säga dig ;)
jag började virka nu på våren, när jag började med arbetsterapi i samband med inläggningarna.. har bara stickat innan men det var inte så svårt att lära sig inte.. hehe :) <3

http://emaisaxon.blogspot.se

 
fanny

fanny

22 augusti 2012 23:58

Kramar till dig med!! Jag blir så glad av att se hur du verkligen kämpar för att bli frisk. Så många som har anorexia och inte vill bli friska. Vilket är helt sjukt. Jag blir inspirerad av dig:) <3 Go Eveliina!!

http://blanchettleaf.blogpsot.se

 
Crina

Crina

23 augusti 2012 10:17

Lila sötnosen min! Försök att bara acceptera läget. Allt handlar om acceptans. Försök att fokusera på de mål du har och fastna inte för din vikt eller hur din kropp ser ut. Det är så här jag ser ut och det här måste jag inse och lära mig att förstå och acceptera. Det är en lång process det handlar om för dig med kroppssysnen, men desto mer du försöker koppla bort dina kroppstankar kommer det bli lättare. Det finns lätta övningar som jag kan beskriva för dig senare som är väldigt simpla. Du måste säga till dig själv att du duger precis som jag är, för det gör du verkligen mitt hjärta! Du har alla förutsättningar att komma tillbaka till de liv du ska leva. Livet är en gåva och man måste försöka förvalta tiden man får. Låter tufft, jag vet men man måste försöka tänka längre fram och inte bara i nuet det som känns bäst för en eller snarare för anorexin. Det är tufft att bryta tankarna och sitt beteede man har. Men desto mer du ignorerar anorexin desto mindre blir demonerna inom dig. Allt handlar om att våga ta steget mot rätt riktning Eveliina! Det finns många omkring dig som älskar dig precis som du är och du betyder oerhört mycket för många i din omgivning! Du är grym på alla sätt och vis, tappa inte gnistan sötnos! Jag finns för dig här, och det är bara att komma till mig vad det än handlar om. Glöm inte det vackra du!!! Massa kärlek till dig och Styrke kramar från mig <333333

http://wordsandthoughts.devote.se

 
Thessan

Thessan

23 augusti 2012 14:27

hon kommer säkert att bli jätteglad! jag håller på med ett lejon det går sakta men säkert framåt

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards