I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 2 augusti 2012 21:58

Har varit en ganska seg och tråkig dag idag. Har varit på konstigt humör och har känts lite fel på något sätt. Har inget med maten eller så att göra. Är firtfarande supermätt efter kvällsmaten. Det blev naturell yoghurt med müsli och banan. Det vara ganska gott det. Men nu ska jag gå och lägga mig, kan nog inte vara vaken så länge till. Är supertrött så det ska bli skönt att krypa till kojs och drömma sig bort några timmar innan de kommer och tar blodtryck och puls på mig på morgonen. Imorrn är det också gröt till frukost. Det gillas.

NU ska jag i alla fall sova! Gonatt allesammans!


Tumblr_m7jhive7dp1qhy6c9o6_400_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 2 augusti 2012 14:36

Är en ganska seg dag idag känns det som. Är lite trött och seg i huvudet av någon anledning. Har precis ätit mellanmål och sitter nu på rummet nu och lyssnar på some music. Känner att jag vill vara för mig själv lite.

Till lunch blev det broccolisoppa och ett knäckebröd. Soppan var riktigt god. Till efterrätt blev det toscapäron med mandel och glass. Det var ganska gott det med. Var äckligt mätt efteråt.

Sen drog vi ner till stranden som är här bredvid och "filosoferade" och "gjorde reflektioner". Vi skulle skriva ner våra tankar eller nåt. Är rätt kass på sånt, speciellt när man ska göra det bara så där, så jag ritade lite istället. Har ju ritat en hel del i mitt liv, men tappat motivationen och intresset på sistone så det har inte blivit något ritande då. Hade tänkt ta upp det igen nu här, men glömde ritgrejerna hemma tyvärr. Jaja, får se om det blir något.



Dagens outfit:

     


/E med två i    

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards