I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 27 mars 2013

Meningen med livet?

Av Eveliina med två i - 27 mars 2013 15:15

Varit rastlös och mer eller mindre uttråkad hela dagen idag utan typ någon mänsklig kontakt. -.-' Tog en promenad i det fina och härliga vädret förut (och hämtade mina skor!!) men har sen bara vandat runt i huset. Usch, vilken trist dag! Funderat en del på hur man mår bra och så och jag fokuserar nog för mycket på att jag ska just göra det, nästan som om jag försöker tvinga fram lycka. Just nu känns allting bara sådär istället. Vill ut och leva men det känns som om jag inte har något liv att leva. Känner mig så  vilsen och ensam. Kommer jag någonsin hitta rätt i livet och må bra med det?

Känns inte som om det är så mycket jag blir glad över längre. När var det senaste gången jag skrattade så där härligt och länge? Alltför längesen i alla fall.... Känns tomt inom mig.


Vet inte om någon förstod mitt svamlande och funderande men kände för att skriva av mig lite. Jag tänker nog alldeles för mycket. Som vanligt.


Tumblr_mhnfzvffjs1rabpwxo1_500_large 184159_107977899388963_1344599711_n_large


/E med två i

 
 
Elin

Elin

27 mars 2013 17:35

Det där med meningen med livet är nog en evighetslång fundering, som aldrig kommer ha några klockrena svar på. Kanske tur. Men självklart finns det något som är bättre än det du har nu - friskhet! Den finns där.

Jag känner verkligen att jag är vidrig och värdelös.

När siktar du på att göra uppkörningen?

Jag ser inget positivt med mig själv så vet inte riktigt vad jag ska säga där. Men egentligen är det ju så mycket mer värt att leva än kasta bort mer tid på sjukdomen.
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Patricia

Patricia

27 mars 2013 20:42

Tänk på hur långt du redan nu har kommit i ditt mående. Du har en bra bit kvar, men en dag kommer du mår bra igen och vara glad över livet♥♥

http://patriciac.blogg.se

 
Klara

Klara

27 mars 2013 23:16

Jag förstår dig verkligen. Jag har känt och känner precis samma sak just nu. När man börjar släppa på sjukdomarna blir det ju nästan som att en del av en själv försvinner och man (jag iaf) vet inte vem man är eller vad man vill göra i livet. Sjukt skrämmande såklart! Men folk säger till mig att jag måste försöka testa mig fram, pröva nya saker till jag upptäcker vem Klara är. Och jag tror att det är samma sak för dig. Du måste hitta Eveliina igen och vem du är utan sjukdomarna. Så våga prova nya saker, häng med folk på sånt som de gör även om det kanske tar emot. För vem vet, kanske hittar du något som just du gillar!
Kram

http://attblifri.blogg.se

 
Hanna

Hanna

28 mars 2013 18:50

Den känslan är så jobbigt och det känns å hopplöst. Men vännen, vi SKA klara oss igenom detta. För vi är bäst. Vi kan, och vi kan tillsammans! MASSA KRAMAR!

http://trytobehappy.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards