I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 2 mars 2013

Sent inlägg!

Av Eveliina med två i - 2 mars 2013 22:40

Förlåt att jag varit dålig på att blogga, men har typ inte hunnit, eller aa, jag har gjort en massa annat. ;) 

Vaknade och tänkte använda helgen till att göra någon frukost som tar lite längre tid, så jag testade chokladbollsgröt i ugn. Hade kokoskvarg och hallon till. Riktigt gott. ^^

Var sen ute och gick en sväng. Har blåst väldigt mycket men var ändå riktigt skönt och jag har varit ganska full med energi idag. :) Känts bra!

Lunchen kände jag dock att den blev för liten, vilket inte var så bra. Maten har det faktiskt blivit lite sådär med idag tyvärr. Åt sen mellis; bananasplit! Mums!! ^^

Åkte sen och handlade lite med min mamma och bror. Fick med mig en bok; Beautiful Creatures som jag hoppas är bra. :) Köpte dessutom hem nya flingsorter från Paulúns som ska bli roligt att testa. ^^ 

Åkte sen hem till Louise där vi spelade ps3. Åt en apelsin innan jag åkte hem och åt en rätt sen middag; tacos!!! :D Tog en stor portion och blev riktigt mätt. x) Åkte sen till Louise igen och fortsatte spela och tittade på melodifestivalen. Har precis kommit hem nu och är rätt trött och somnar nog när som helst. ;) Imorrn måste jag plugga på religon, eftersom vi har prov på fredag och sen övningsköra lite förhoppningsvis. Gonatt vänner!


Chokladbollsröra jag åt igår kväll till Gladiatorerna. SÅÅ GOD!!! Definitivt en av mina favoriter!


Ugnsbakad chokladbollsgröt:

   


Bananasplit! ^^

 


Jag idag:

   


Och dagens outfit: Linne från Gina, tröja från HM, mössa från JC och svarta tights.












/E med två i 

 
 
Ingen bild

M

3 mars 2013 23:27

Recept på chokladbollsgröten? Skriv helst INTE ut kalorierna, försöker sluta räkna och det är så svårt! Vill gärna testa nya saker utan att behöva tänka på det!
Såg att jag flera gånger skrivit fel, men skriv gärna inte ut kalorierna om du vet hur mycket det är i ;)

 
Ingen bild

Li

4 mars 2013 02:17

Vackra människa!
Inspirerande till tusen,hur du stadigt kämpar trots att det e så jäkla svårt,du e otrolig å dina gröttester,mums!
Men jag blir samtidigt bekymrad för dej,kan vara bara jag som ser fel,eller känner du själv stor skillnad i kroppen sen du lämnade Varberg?kan vara jag som misstar mej,å det är inget emot dej för jag förstår hur du kämpar å beundrar dej,men du ser ut som när jag hittade din blogg precis innan Varberg...vacker,så vacker men så liten.
Du får rätta mej om jag har fel,eller så,
Det viktigaste jag ville få fram m kommentar e iallafall att du e en otrolig inspirationskälla å jag tror på dej.fortsätt som du gör,å lycka till på mottagningen imorrn(idag)

Vackra du.
Kram

Eveliina med två i

4 mars 2013 17:49

Åh tusen tack finaste du! Önskar jag kunde ge dig en kram!
Men tyvärr så gick det inte så bra för mig när jag växelvårdade/skrevs ut från Varberg och jag tappade en hel del hemma. :( Tog ett tag innan jag kom på fötter och kämpar nu med att ta igen det, fast det är den svåraste biten. Men har kommit en lång bit på bara de senaste veckorna och ska kämpa ännu hårdare och få den hälsosamma kropp och livsstil jag vill ha till slut :) Känns som om jag är på rätt väg i alla fall!

Massor med kramar på dig fina du!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards