I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 2 februari 2013

Sushilunch!

Av Eveliina med två i - 2 februari 2013 13:38

Har haft en ganska bra förmiddag idag. :) Började med frukosten, som mättade bra och jag stod mig länge på den!

Var ute och gick en sväng i det fina vädret och handlade lite också. Sen begav jag mig till stan och mötte upp mamma och vi gick till ett sushiställe för att äta lunch tillsammans. ^^ Var tvungen att ta 8 bitar och det var lite läskigt men det gick bra! Såå underbart gott! Älskar verkligen sushi! ^^ Tog med avokado, lax, räkor och kyckling. Mums! Om det är en rätt jag skulle kunna leva på livet ut så är det nog sushi, haha!

Har precis kommit hem nu och ska dra till Louise om en stund för spelhelg. Får se om jag sover över där och hur det blir med bloggandet då.

Mamma började tjata om att jag ska dricka mer mjölk igen. Fattar inte varför hon håller på att tjata om just mjölk egentligen... -.-' Bara jobbigt att höra på henne tjat, men jag vet ju att hon menar väl. Men hon vill att jag ska trycka i mig så mycket mat som möjligt typ, men jag vill kunna lyssna på kroppens signaler mer och göra som JAG vill, och inte gå efter någon annan eller styras av något annat. 


Sushi!!!

       


/E med två i  

 
 
fanny

fanny

2 februari 2013 17:23

Jag skulle också kunna leva på sushi:D <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
evelina

evelina

2 februari 2013 19:37

Visste du att, enligt matschema, är en normal portion sushi 11bitar PLUS misosoppa? Så det där var inte farligt alls, bara gott ;)

Sv: Haha, det gick sådär.. Är så himla dålig på design så det rann ut isanden.. ;p

http://svindlandefrihet.blogg.se

 
J

J

2 februari 2013 20:58

10 bitar är enligt personalen på Löwet normalt, så oroa dig inte över åtta stycken du. Bra att du verkar haft en bra dag i alla fall. Du kämpar på så bra. <3

http://enrymd.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

4 februari 2013 10:48

Alltså jag vill verkligen kunna tycka om sushi, men jag gör det inte:( Haha, det ser så gott ut ju!

- Tack. Jo jag hade en bra lördag:) Den bästa lördagen på länge. Tänk om alla dagar hade kunnat vara så bra:)

Ha en fin vecka gumman♥

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards