I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Studiedag

Av Eveliina med två i - 29 januari 2013 16:42

Har varit en väldigt lugn och händeselös studiedag. Härligt att kunna sova ut i alla fall och dra ut lääänge på frukosten. ^^ Har sen bara varit ute en sväng, handlat lite smått, lämnat tillbaka böcker och suttit framför datorn samt gjort liiite körkortsteori. Vi sex ikväll kommer en gammal barndomskompis förbi, så det blir trevligt och får se vad vi hittar på. :)

Imorrn har jag ganska fullt upp och får se när jag bloggar. Efter skolan ska jag på risk 1:an i typ tre timmar eller vad det är... -.-' Jaja, bara den blir gjord så är jag nöjd!

Hoppas alla haft en bra dag!


Tumblr_mhaa4vuab01rvxd3to1_500_large


/E med två i

 
 
Klara

Klara

29 januari 2013 18:42

Åh, den där riskettan var så tråkig kommer jag ihåg :P Hoppas att du står ut! ;)
Kram

http://attblifri.blogg.se

 
fanny

fanny

29 januari 2013 19:47

Sv: Jo hon mår bra, men jag menar att hon liksom alla andra som är friska psykiskt inte alltid mår bra. Alltså hela tiden. Det går upp och ner för dem med. Men inte så långt att de blir inlagda eller funderar på självmord. Ja vi får kämpa <3 Låter som en härlig dag:) kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

29 januari 2013 21:54

Skönt att du fick sova ut lite:) Fast jag sov länge idag så hade jag ändå svårt att ta mig ur sängen. Varför ska det vara så motigt:(

Jag hade en mysig dag under förmiddagen i alla fall, men sedan var jag så sugen på att träna så jag åkte till gymmet ändå:)

Kramar♥

http://patriciac.blogg.se

 
Elin

Elin

29 januari 2013 23:20

Känns det stressat med körkortet eller är det något du vill göra för att komma ikapp liksom?

Detsamma du, ge inte upp, livet är bättre än halvdött och sjukt.
I alla fall allas liv utom mitt..:S Det verkar smått dömt att misslyckas.
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Mallan

Mallan

30 januari 2013 09:28

Underbart att höra att dagen varit bra, det glädjer mig så mycket! Hoppas ni fick en fin kväll :)

Sv; Nja, jag har så mycket tankar som snurrar vilket påverkar tror jag, men jag är inte säker på att det enbart är det. Önskar bara att jag fick sova en natt iaf.

Jo, du har rätt, men jag har så svårt för att se något positivt i mig själv. Får se om jag kanske kan göra en i framtiden :)

Hoppas du får en toppendag idag finaste du, glöm inte hur värdefull du är oavsett vad äs säger åt dig. Stor bamsekram ♥ ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Sophia

Sophia

30 januari 2013 13:39

Hoppas att riskettan gick bra :) <3

sv: Jag vågar tyvärr inte smaka :/ Klarar inte av det just nu. Har inte heller något sug efter sötsaker för att jag har klarat mig så pass länge utan de.
Men vem vet, en dag kanske jag bara tar något sött spontant utav att tänka ;)

Kram kram <3

http://www.soophiiiaa.devote.se

 
Linnéa

Linnéa

30 januari 2013 19:26

Åh vad skönt! Jag hade inte haft något emot en ledig dag...
Hoppas du fick en fin dag! Kram <3

SV: Min behandlare rekommenderade faktiskt träning! Jag har inte missbrukat det på flera år. Och så länge vikten håller sig så är allt fina fisken!

http://stjarnmoln.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards