I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

Ett misslyckande betyder inte att jag aldrig mer kommer att lyckas – det betyder att jag får öva mer.

Av Eveliina med två i - 21 januari 2013 17:04

Nu är snart första dagen på veckan avklarad och den har varit okej. Lade mig vid tio igår kväll, så det var härligt att ta igen lite sömn, trots att jag höll på att somna på bussen idag...

Har en kort dag idag och slutde vid kvart över elva, såå skönt! Åkte sen hem och var sen på stan lite och försökte hitta födelsedagspresent till min pappa. Nämnde jag att han fyller år imorrn? Ute i god tid som vanligt känner jag... Och varför ska det vara så svårt att hitta något till sin pappa/bröder?? Har en väldigt återkommande idétorka när det kommer till dem... Så får ge mig ut på en ny jakt snart och hoppas på bättre tur.

Annars har jag haft körlektion och den gick mycket bättre än den i fredags som tur var. Fick en hel del beröm av läraren, hehe. (a)

Nu har man ätit middag och är ganska mätt. Maten har väl inte gått lika bra som jag hoppades på att den skulle göra. Varför ska det vara så svårt att släppa kontrollen och lite på ens egna kropp?? Vill inte att mitt liv ska styras av mina rädslor...!


 


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

21 januari 2013 18:03

Haha det där med presenter till en kille är skitsvårt, mycket lättare när det är till en tjej. Hoppas du hittar något imorron :)
Men ibland är det såna dagar när allt går sämre, men blicka framåt och ta en dag i taget. Lita på din förmåga att bli fri. Du klarar det fina du ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
fanny

fanny

21 januari 2013 18:07

Sv: Aww tack <3 Ja det känns jätte kul att få komma hem. Det är hemma man mår bäst i längden. Tips till din pappa: en bra film kanske eller bra bok? Eller presentkort någonstans. Kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
J

J

21 januari 2013 22:44

Ett liv i rädsla är inte ett fullvärdigt liv, inte det liv du förtjänar. Fortsätt möta rädslan så kommer den bli mindre och mindre tills den försvinner. <3

http://enrymd.blogg.se

 
Elin

Elin

21 januari 2013 22:45

Du kommer klara det, det är inte lätt och kommer inte bli det heller, men tänk på allt du redan klarat? Det klarar du igen.

Har egentligen bara mamma som nära som jag kan göra sånt med.

Tja om omvärlden får som dom vill blir jag inlagd, får jag som jag vill fortsätter vi så här och hoppas på att jag överlever.. :S
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

22 januari 2013 11:52

Det tar tid att hitta tillbaka till det friska, men försök att äta alla mål och inte fuska bara så ska du se att din kropp kommer må så mycket bättre sedan.

Åh, men då är jag säker på att du kommer gilla semla nu också. Ge det en chans och låt inte ätstörningen styra dig längre<3

Tack snälla du<3

http://patriciac.blogg.se

 
Linnéa

Linnéa

22 januari 2013 19:38

Du kommer att fixa detta. En dag kommer du inse att allt faktiskt går fint och att du kan lita på dig själv igen. Ditt förstånd kommer vara starkare än ÄS-tankarna!

http://stjarnmoln.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards