I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Härlig dag på stan med min goding!

Av Eveliina med två i - 12 januari 2013 19:05

Dagen har varit riktigt bra. Gjorde typ ingenting i morse. Efter lunch drog jag ner på stan och mötte upp min fina och älskade och framförallt saknade vän Anna. Så kul att träffa henne igen! Blir inte så ofta nu för tiden tyvärr. Men hon är faktiskt en av mina äldsta vänner och har funnits där för mig hela tiden och är så glad över att ha kvar henne, även om vi kanske inte ses så ofta längre. Tack för att du finns, mina älskade Annapanna!   

Vi gick i alla fall runt lite i stan och kollade i några affärer. Fick med mig en mascara och ett ps3-spel hem. Nice!

Sen fikade vi. Hon tog en chokladboll och jag hade lite beslutsångest (som vanligt) men det slutade med en kladdkaka till slut. Var dock lite torr, men den var okej. Var inte så sugen egentligen men vi hade en supertrevlig och rolig stund på caféet i alla fall. Mycket skratt blev det och en hel del galna bilder. ^^ Folk måste trott vi var knäppa, haha!

Sa sen hej då till Anna och gick sen hem och har precis ätit middag. Det blev lasagne, gott! 

Ikväll laddar man för sista Sagan om Ringen-filmen. Myyys!

Ha en mysig lördagskväll!


   


Glad chey som fick försenade födelsedagspresenter och julklappar!

    


Bjuder på några bilder ;)

               



Mina inköp idag:


 


/E med två i

 
 
fanny

fanny

12 januari 2013 19:57

Härliga bilder <3 :)

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Matilde

Matilde

12 januari 2013 20:10

Vad fin och mysig din dag verkar ha varit!

sv: Nämen trevligt! Glad jag blir :)
Det är sant, livet väntar på oss!
Okej, hur känns det att få gå ett fjärde år till? Kommer du då att plugga ensam eller på distans eller hur funkar det?

http://rosaljus.devote.se

 
Mallan

Mallan

12 januari 2013 20:40

Härligt att höra att du haft en fin dag! Tycker det är så kul att följa dig, du har verkligen kommit långt på din resa mot det friska livet. Hoppas du också kan se vilken resa du har gjort och att du är stolt över dig själv. Jag är iaf stolt över dig ♥

Stor kram fina du ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

12 januari 2013 21:49

Åh det där låter som en riktigt rolig dag:) Gott med kladdkaka:) Kanske vågar du dig på att testa något annat nästa gång du fikar ute?:)

Kramar i massor

http://patriciac.blogg.se

 
Sophia

Sophia

12 januari 2013 22:19

Du verkar ha haft en mysig och trevlig dag :)
Kramar <3

http://Www.soophiiiaa.devote.se

 
Elin

Elin

12 januari 2013 23:03

Alltså sluta att vara så söööt ;) <3

http://elinwkarlsson.blogspot.com

 
Sophia

Sophia

13 januari 2013 11:40

sv: haha nej, faktiskt inte :) Jag älskar kött och kyckling. Skulle kunna äta det hela tiden ^^ Fast det gör jag nästan också :P hehe
Kramar

http://www.soophiiiaa.devote.se

 
Elin

Elin

13 januari 2013 13:16

Låter som en bra stund på stan!! Precis som du förtjänar!!

Kanske sant. Ta mig till livet alltså? Vart ska jag gå då? KÄnns som att det är lite för lite chans att jag ska lyckas med det. Känner mig hopplös.

Hur blir veckan nu då? Nöjd med helgen?
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

 
Linnéa

Linnéa

13 januari 2013 18:01

Åååh så söta ni är! <3
Det är alltid kul att träffa vänner från förr i tiden. :D
Kram på dig. <3

http://stjarnmoln.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards