I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 3 januari 2013

Tillbaka på Capio för förhoppningsvis sista gången

Av Eveliina med två i - 3 januari 2013 18:59

Sorry för lite dålig uppdatering, men har inte hunnit att blogga. ;) Igår så drog man ju till några kompisar och hade lite festande. (a) Hade en bra stund! ^^

Sen kom min pappa och hämtade mig, men släppte av mig i stan och träffade en kompis. Var uppe till tre hehe... xD Väcktes av väckarklockan vid åtta och det var hemskt att vakna men piggnade till ganska snabbt. ;)

Packade mest hela morgonen, bokade biljetter och så och hann träffa en kompis igen. Åkte sen efter lunch och tågresan och det gick bra. Till slut var jag framme vid Capio och det kändes konstigt att vara här igen. Men känns ändå okej just nu i alla fall... Hade samtal med min behandlare när jag kom och berättade lite hur det hade gått hemma sen sist. Har ju gått mycket upp och ner och imorrn är det vikt... Är rädd att jag ska ha gått ner en del och får typ extra mellanmål eller näringsdryck... Hoppas verkligen inte det!!!

Flyttade in i Lägenheten jag var i förut, så det känns bra. Gillar den. Bor inte själv just nu i alla fall.

Men nu ska man landa och ladda om för kommande vecka, hoppas jag överlever typ...

Nu ska man ha filmkväll med några härliga tjejor här och mysa ner sig i soffan.


Me yesterday:

   


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

3 januari 2013 21:17

Hoppas och håller tummarna för att det ska gå som du vill och att det blir sista gången där :) Fortsätt kämpa på och våga utmana dig som du gjort denna veckan. Det ska du vara stolt över!

Stor kram ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
fanny

fanny

3 januari 2013 21:24

Ja, vi får kämpa på båda två <3 Livet kan bara bli bättre!! 2013 är vårat år:)

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

3 januari 2013 21:36

Jag ska mest ha den för dekoration, eller om man fotar lite kläder eller så:)

Hmm, hoppas det går bra med vikten, men om du fuskat mycket i jul så lär det synas på vågen. Hoppas du inte gått ner för mycket.
Kram

http://patriciac.blogg.se

 
Ingen bild

F

3 januari 2013 22:08

Hej! Kan du inte börja lägga ut olika outfits? Tycker du verkar ha så fina kläder & bra smak! :)
Många kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards